[BC3] problemen met een Switch 3300 12 Ports Superstack

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
He mensen,

wie kan ons helpen, want we zitten hier met de handen in haar...
We hebben recent een Switch 3300 12 Ports Superstack II 10/100Mbit van het Type: 3C16981 aangekocht voor onze computerclub, nu bleek alleen dat het beestje erg warm werd, dus wij zetten er twee Fans in op de plek waar ze hadden moeten zitten (zie CCACROSS alleen toen we kap weer op switch monteerde deed het beestje helemaal niets meer :'( wij de kap er weer afgehaald, en helaas nog helemaal niets ... ik eens gerammeld met het ding en wat schroefjes los gedraaid, ingestoken, en wat denk je ? hij werkt weer.. maar nu komt het we trekken hem weer uit en hij is weer niet aan de praat te krijgen.
Tja... dachten wij ook.. totdat we hem een half uurtje later weer instaken en hij deed het weer.... vertel jij het mij maar.
Nu zagen wij dat er een soort van hardware matige reset in het app zit.

De vraag : -heeft iemand ooit zulke problemen ondervonden ?
-Weet iemand hoe die reset werkt ?

Alvast bedankt.

Luc

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
he, ik heb een superstack II FMS Linbuilder dinges gehad (ja gratis :))

die zit in de zelfde behuizing als die switchs van je, aan de rechterkan (van voor vandaan) horen idd 2 4 cm fans te zitten, de fan connectoren daarvoor zitten naast de voeding. Die fans hangen vast met een spacertje die in de gaatjes van de fan past en de fan zo iets dikker maakt zodat ie wel goed past..

Affijn, ik heb die hub gehad omdat hij niet meer aan ging (klinkt bekend ?). Ik het ding opengescroefd, blijkt dat de fannetjes vastgelopen waren in het stof... nieuwe fannetjes erin (van een oude cpu koeler) blijkt dat er een condensator is overleden.. Deze bevind zich recht onder een koellichaampje van een van de torretjes.. het is een 102 gradenC type die errug warm wordt zonder koeling.. Kijk daar maar eens na, grote kans dat het die is namelijk

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kijk dat is info waar we wat mee kunnen :)
ik ga er meteen naar kijken (morgen vroeg)
Ik laat wel weten of het dat was.

Luc

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen