mwoah, 59 piek voor D-link zit wel goed!
niet genaaid volgens mij
niet genaaid volgens mij
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Genaaid, genaaid, tja je moet pci natuurlijk niet gaan vergelijken met isa. Ik weet nog dat ik een isa vga-kaart nodig had (ja echt waar
en die was ook een stuk duurder dan een pci-versie.
Je had alleen voor je oude pc een isa-kaartje moeten kopen en voor je huidige gewoon zo''n goedkope pci-versie. Of eentje 2e hands moeten zoeken...
Je had alleen voor je oude pc een isa-kaartje moeten kopen en voor je huidige gewoon zo''n goedkope pci-versie. Of eentje 2e hands moeten zoeken...
rm -r *
Verwijderd
Inderdaad, je had gewoon 1 ISA kaart moeten kopen. Je had je dus 30 piek kunnen besparen.
Is nie duur voor D-Link...
AMD Tbird 1400 | ThermoEngine V60-4210 I ABIT KT7A | 1GB PC133 | ACER 77E 17" | GainWard GF II mx 64MB + TV-out | SB Audigy | Yamaha 4 X 250 W-AMP + Infinity QB 300 W Speakers| IBM 30gb 7200rpm IDE | SONY DVD | Lite-on 40x | 350 Watt Enermax
hihihi, ik heb laatst een 3-com isa 10 mbit gekocht voor f 29,- (wel tweedehands maar in een winkel en met 3 maanden garantie)
3com heeft ook levenslange garantieOp donderdag 26 april 2001 19:24 schreef x-wolf het volgende:
hihihi, ik heb laatst een 3-com isa 10 mbit gekocht voor f 29,- (wel tweedehands maar in een winkel en met 3 maanden garantie)
nou ik vind da je wel opgelicht ben, ik heb 5pci netwerkkaartjes +1 isa (allemaal 10mbit) voor F27 gekocht, niet in de winkel natuurlijk maar toch...
ik deel die mening!Op donderdag 26 april 2001 20:13 schreef Michiel_H het volgende:
Conclusie:
Chaozz is niet opgelicht.
x-wolf wel.
Verwijderd
hahaha een stuk of 10 netwerkkaarten gehad die het zogenaamd niet deden MUAHAHA die gasten konden niet de goeie drivers vinden dus hebben ze hem maar gedumpt. Ik heb nu 2 3Com 905B-TX en een stel 10 mbit kaarten voor niets gehad....dat is pas iets leuk.
en chaozz je bent niet opgelicht. Ik had voor mijn vorige netwerkkaart ook zoiets betaald dus dat valt wel mee.
en chaozz je bent niet opgelicht. Ik had voor mijn vorige netwerkkaart ook zoiets betaald dus dat valt wel mee.
thanxen chaozz je bent niet opgelicht. Ik had voor mijn vorige netwerkkaart ook zoiets betaald dus dat valt wel mee.
kijk, dat wist ik niet dat 3-com levenslang garantie geeft. Maar goed, dan nog, 3 maanden in ieder geval in de winkel 
(en ja, ik wil graag het laatste woord hebben)
(en ja, ik wil graag het laatste woord hebben)
Pagina: 1