Toon posts:

[BC3] Peer-to-peer op prxoy flushen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik heb een proxy opgezet en die werkt ook perfect.

Alleen nog een lid uit mijn team (komt ook uit Ede en heeft ook Chello) kan niet mijn proxy bereiken en ook niet pingen.

Volgens mij ligt het aan Chello, omdat er geen peer-to-peer access mogelijk is :r

Hebben jullie misschien een maniertje om het wel te laten werken >:)

BTW. add route werkt niet, omdat ik in een intern lan zit en hij niet :(

Alvast bedankt!

Michiel

Verwijderd

Ja, ik wil ook wel eens weten hoe dat nou kan. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met een vriend die ook Chello heeft (ik ook dus).

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:00
Ik heb ook cHELLo, en ik heb de perproxy gewoon op mijn router draaien. Ook kan ik vanaf school daarop flushen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar ik wil gewoon dat er iemand vanaf het chello netwerk (in Ede ook) op mij kan flushen. De proxy enzo werkt allemaal perfect...

Wie o wie helpt mij en Team BSE ???

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :'(

Zou het helpen als ik naar de Chello helpdesk bel om te vragen om dit te fixen?

(dit stond in een andere post die ik ff had gezocht via de search en daar stond in dat ze naar de Chello helpdesk hadden gebeld en dat ze toen elkaar konden pingen en peer-to-peer connections konden maken....)

• _JGC_
  • Laatst online: 07:00
Geen peer to peer vanaf chello? Lijkt me onzin. Ik heb gewoon de netbios poort open staan (wel met beveiliging uiteraard), en ik had bij iemand een probleempje waarvan ik dacht dat het aan sjello lag. Ik dus met VNC naar huis toe. Die eerst via netbios van de hdd van mijn server afgevist. Hoera: 135 en 5800/5900 werden gewoon doorgelaten.

Oh ja: dit was zonder tussenkomst van gateway

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heb je dat dan precies gedaan?

Hij zit gewoon op het internet met zijn computer, maar ik zit achter een linux-router met een firewall (ik kan wel porten openzetten...)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom draai je die proxy niet gewoon op die linux router?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Dat maakt geen hol uit, omdat hij mijn IP-adres toch niet kan pingen :(

En ik heb port 2064 geforward naar mijn computer, en dat werkt, omdat andere mensen wel kunnen flushen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ping != Koe :)

Maar goed, zitten jullie misschien beiden op dezelfde gateway?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, we zitten op dezelfde gateway (213.46.56.1 = Chello)...

Iemand een oplossing :'(

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Arno
  • Laatst online: 20:58

Arno

PF5A

Probeer het eens mey een Route Add commando. Meer info op Faq@Home. Dit zou ook moeten werken met Chello.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt niet, omdat ik nog in een netwerk zit ook.

Dat hebben we al allemaal geprobeerd :(

Misschien tunnellen? Iemand ervaring?

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
welk OS heb je draaien. Dit maakt veel uit omdat ze natuurlijk lang niet allemaal vpn ondersteuning hebben.

trouwens is het de bedoeling dat vrienden van je op jouw netwerk moeten kunnen komen? want dat kon ik nog niet uit het verhaal halen.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op maandag 07 mei 2001 19:56 schreef [Mike] het volgende:
Dat werkt niet, omdat ik nog in een netwerk zit ook.

Dat hebben we al allemaal geprobeerd :(

Misschien tunnellen? Iemand ervaring?
je moet een statische route op je router maken man! waarom denk je dat dat ROUTER heet?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, mensen moeten op mijn proxy kunnen flusheb (port 2064 staat open naar mijn computer).

Ik heb zelf Win2k pro nl SP1 draaien.
Pagina: 1