Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
sonera heeft nog nooit iets tegen mij gezegd over het feit dat ik meerdere pc''s op mijn aansluiting heb. er is wel meer mis in hun administratie (en aan hun techniek enz) dus dat zegt niks, maar theoretisch is sygate dus transparant. ik weet nie hoe het met andere programm''s zit.
Maar ik doe het toch ( met z''n tienen op 1 casema lijn) hehhhe he
Als je ook een firewall draait ben je helemal zeker bijv Zonealarm met instelling "Hide local IP-adress"
maar goed, volgens mij merkt de provider er weinig van als je meedere pc''s op een lijn hebt, dus gewoon doen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hehe
om de simpele reden dat NAT (de techniek die er voor zorgt dat je met meerdere computers een legaal IP adres kunt gebruiken) alle illegale IP adressen (lokaal) 100% verbergt.
Wat de provider wel kan zien (als ze een bepaalde klant nader gaan onderzoeken) aan TCP dat er veel hoge poortnummers in een bepaalde range gebruikt worden, dat kan duiden op het gebruik van NAT.
Maar volgens mij dogen alle internetproviders het gebruik van een router. Maar je moet er wel voor zorgen dat je in de FUP (Fair Use Policy) blijft.
zo. dat was het
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
heb verder ook nog nooit gehoord dat iemand door de provider dr op is gewezen dat er niet meer dan 1 PC per aansluiting op mag dus je kunt gerust je gang gaan
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Hang je je pc''s mb een hubje met uplink aan de kabelmodem, grote kans dat je een berichtje van je provider krijgt.
Routeer je het internet mbv een pc met twee netwerkkaarten erin, en gebruik je een softwarematig routerprogramma (bv winroute)dat nat toepast, dan geloof ik niet dat je provider dit merkt.
Tegenwoordig heb je ook zgn kabelmodemrouters, die ook nat toepassen, scheelt een boel gehannes met servers en netwerkkaarten, mocht je daar tegenop zien.
Gr.
Marcel
Verwijderd
laatst een lan party gehad van 10 man, bij iemand thuis, allemaal op een com21 van chello
ik heb 1 server met 2 client''s.. laptop en amd 1 ghz.. voor het gamen. Op die AMD 1 ghz doe ik alles, op server draait win2k met www enzo
Kable modem -> crosswire -> hub -> utp -> Pc1(oude gelrevision instellingen)
Kable modem -> crosswire -> hub -> utp -> Pc2(chello instellingen)
Rule ik :-)))))))))))))))
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
das net echt slim he!Op vrijdag 27 april 2001 10:48 schreef Binne het volgende:
offtopic:
laatst een lan party gehad van 10 man, bij iemand thuis, allemaal op een com21 van chellodat was fun!! Allemaal in een irc channel, en allemaal dezelfde updates downloaden! belasten die cablemodem
ik heb 1 server met 2 client''s.. laptop en amd 1 ghz.. voor het gamen. Op die AMD 1 ghz doe ik alles, op server draait win2k met www enzo
als iedereen nu eens een andere update downloadde, en daarna over je lan uitwisselt, denk je niet dat dat een stukje sneller is??
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
dat is NAT.Op vrijdag 27 april 2001 11:50 schreef Buddha het volgende:
kan want masquerading.
nou dat gaat ook vast heel snelOp donderdag 26 april 2001 14:10 schreef Death het volgende:
Bij Casema mag het duidelijk niet !!
Als je ook een firewall draait ben je helemal zeker bijv Zonealarm met instelling "Hide local IP-adress"
Verwijderd
En het is al zo langzaam...Op donderdag 26 april 2001 14:10 schreef Death het volgende:
Bij cable4u mag het ook niet, maar wij hebben hier ook 3 comps aan de kabel hangen.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Wat kunnen ze er nou aan merken? Alleen dat er hoge poortnummers gekozen worden. Als ze dat merken kun je altijd nog aanvoeren dat je een extra PC als fysieke scheiding gebruikt tussen het internet en je eigen computer. Ze kunnen wel zeggen dat je geen server aan je kabelmodem mag hangen maar ze kunnen je nooit verbieden extra veiligheidsmaatregelen te nemen.Op zaterdag 28 april 2001 17:52 schreef Psycho_Dad het volgende:
Als je gelukt heb niet, ken iemand waarbij ze het gemerkt hebben. DAG nooit meer kabelinternet.
Maar dan heb je nog geen poot om op te staan want het is gewoon verboden...:(
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
En die optie is waar te vinden bij zonealarm?Op donderdag 26 april 2001 14:10 schreef Death het volgende:
Ik kan hem niet vinden.
Ik heb nog nooit vragen/klachten/weet ik wat van @home gehoord....
Verwijderd
belachelijk
en wat boiet het nou...je snel heid word gewoon gesplits...en wat betreft de leechers , ze hebben betaald voor hun onbeperkt intetten dus krijgen ze dat ook
en terecht