Toon posts:

[BC3] Proxy Bypass; ene netwerk wel andere niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Picture this: Ik kan om een proxy heen als ik de domeinnaam die ik wil bereiken opgeef: internet-opties > verbindingen > LAN Instellingen > proxyserver gebruiken > geavanceerd > bij de uizonderingen onderaan het domeinnaam opgeven. Nou werkt het bij een netwerk van ons wel en een ander netwerk van ons niet enig idee waarom? Ik gebruik MS Proxy 2.0 op een NT bak (beide netwerken). De firewall staat helemaal open dus die blokt ook niets. Ik heb een vermoeden dat ik een winsock applicatie gebruik (??!!!?? whatever that is) HELP

Verwijderd

He dat heb ik ook wel ''s. Volgens mij ligt dat absoluut aan hoe de proxies op het netwerk geconfigureerd zijn wat nou de oplossing is? Geen idee. Wat bedoel je met Winsock-proxy applicatie het enige wat ik daar bij kan bedenken is een napster-achtig programma waarbij je dus niet zelf de proxyinstellingen kan opgeven en gebruikt hij op de achtergrond dus gedeeltelijk je webbrowser instellingen. Een proxy accepteert dat en de ander dus niet? :? Als je een oplossing hebt ben ik zeer geinteresseerd!!!

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar heb ik wat aan >:)

Er moet haast wel wat verschillen tussen de netwerken. Wie weet wat het kan zijn???

;)