Toon posts:

[BC3] Winproxy (de nederlandse) ondersteund geen %?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetwiekerts,

Ik heb onlangs Winproxy geinstalleerd, en het werkt heerlijk (persoonlijk vindt ik het duidelijker dan Winroute). Echter loop ik tegen 1 probleem aan. Winproxy wil mijn wachtwoord niet slikken voor smtp/pop3.
Nou schijnt het (heb ik ergens opgevangen) dat winproxy niet overweg kan met leestekens en % tekens in een wachtwoord. KLopt dit en is er een oplossing/workaround voor? Mijn wachtwoord heeft zowel een . als een % teken in zich en mijn isp (cHELLo) wil het niet veranderen...

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Lijkt me vrij logisch dat Chello jouw password niet veranderd ivm het gebruik van server software :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 15:38 schreef T het volgende:
Lijkt me vrij logisch dat Chello jouw password niet veranderd ivm het gebruik van server software :P
Lijkt me vrij logisch dat ik niet op zo''n antwoord zit te wachten... |:(

Verwijderd

geef je passw. maar ff dan >:)

nee zonder gein, kan jij je wachtwoord niet veranderen bij chello dan :?

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 14:55 schreef Plaguebearer het volgende:
Beste medetwiekerts,

Ik heb onlangs Winproxy geinstalleerd, en het werkt heerlijk (persoonlijk vindt ik het duidelijker dan Winroute). Echter loop ik tegen 1 probleem aan. Winproxy wil mijn wachtwoord niet slikken voor smtp/pop3.
Nou schijnt het (heb ik ergens opgevangen) dat winproxy niet overweg kan met leestekens en % tekens in een wachtwoord. KLopt dit en is er een oplossing/workaround voor? Mijn wachtwoord heeft zowel een . als een % teken in zich en mijn isp (cHELLo) wil het niet veranderen...
Uhm, ik heb een $ en een & in één van mijn passes staan en no problemo met WinProxy in relatie tot isp/pop3 of iets anders met wachtwoorden.

Hebbie hun site al gechecked (da''s betrouwbaarder dan iets wat je opvangt, lijkt mij).

Overigens loop ik niet bij Chello, maar dat terzijde...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 april 2001 17:14 schreef rrainman het volgende:
geef je passw. maar ff dan >:)

nee zonder gein, kan jij je wachtwoord niet veranderen bij chello dan :?
Nee, staat in de faq op de site. Alleen in uitzonderlijke gevallen wordt dat gedaan.

Volgens mij gaat het trouwens puur om het % teken...
Pagina: 1