[BC3] Telnet + Command line FTP (Win9x)

Pagina: 1
Acties:

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Jaja, secure gezien NIET goed, maar dat even buiten beschouwing latend...

Welk telnet proggie (server) kan ik t beste installen? Heb Fictional Deamon draaien, werkt best onder Win9x, weet alleen niet of ie doet wat ik wil.

Ik zoek een proggie om remote op een Win9x box in te loggen, en vanaf daar een download te starten (of upload).

Onder linux no problemo, telnet + ncftp rulez

Maar HOE onder Win9x? PCAnywhere is geen optie, Linux erop al helemaal niet.

Nu heb ik t al wel beetje draaiend (Fictional Deamon Telnet server, + NCftp voor Win32), maar dat doet net niet wat ik wil, als ik ncftp opstart via telnet, start ie m prima op... alleen niet op telnet, maar op de pc met telnet server zelf.

Met gevolg dat ik geen commando''s via telnet kan gevne, en geen replys lees vanaf ncftp.

Hoe dit te fixen, of andere suggesties om remote te downloaden/uploaden? (FXP wil niet, niet alle hosts zijn fxpable)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
euhhm.. gewoon windows telnet en ftp niet goed voor je? werkt niet superhandig maar heb je wel altijd bij de hand :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op woensdag 25 april 2001 00:29 schreef poohbeer het volgende:
euhhm.. gewoon windows telnet en ftp niet goed voor je? werkt niet superhandig maar heb je wel altijd bij de hand :)
Uh.. da''s niet exact de bedoeling..

Ik wil (moet) remote een Win9x bak op kunnen, en DAAR downloaden. (snellere inet verbinding)

Kan er niet heenlopen, dus moet daar een server (laten) installeren zodat ik er bij kan.

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je moet ff op Tucows Remote Controll 2000 downloaden, das een uitgekleede versie van pc anyware is maar 1 mb ofsow en is freeware.. werkt uitstekend!!! ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

NetOp schijnt ook heel goed te bevallen.

Er zijn een heeele boel van die "Remote Beheer" tooltjes, die vele malen compacter zijn dan PC Anywhere (Of SMS) maar die wel prima functioneren.

Aannames zijn fataal.