[BC3] Winroute & @Home email SMTP

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi!

Ik heb na aanraden van een aantal van jullie Winroute geïnstalleerd en deze werkt perfect, ook met de pop-accounts. Nu wil ik op een client ook graag mail verzenden via het SMTP-protocol. Netjes in Winroute Port Mapping voor SMTP port 25 ingesteld, maar de client geeft nu telkens aan dat ie de server "mail" (van @Home) niet kan vinden. Anyone een oplossing?

Groeten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gebruik mail.home.nl of 212.120.66.200 (dit laatste is in ieder geval voor Zuid Nederland, ik weet echter niet waar je woont)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 24 april 2001 19:48 schreef qltel het volgende:
Gebruik mail.home.nl of 212.120.66.200 (dit laatste is in ieder geval voor Zuid Nederland, ik weet echter niet waar je woont)
Roosendaal in Brabant, dus das redelijk Zuidelijk!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen