Verwijderd
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
of dacht je daar niet aan...
Een programma installeren is toch meestal meer dan alleen een paar files kopieren?Op dinsdag 24 april 2001 19:45 schreef Gerco het volgende:
File & Printer sharing aanzetten en gewoon naar de goede plek op de HD kopieren op alle pc''s...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
1) als het om dezelfde machines gaat 1 installatie maken en via Ghost kopieren.
2) meld je aan bij http://www.microsoft.com/oem
Ga dan met je verkregen pass naar http://oem.microsoft.com
en zoek dan op "Preinstall NT4".
Dan komen hele documenten naar voren hoe je geautomatiseerd NT kan installeren met het meenemen van drivers en applicaties.
Verwijderd
Op dinsdag 24 april 2001 19:55 schreef Sinclair het volgende:
Een aantal mogelijkheden:
1) als het om dezelfde machines gaat 1 installatie maken en via Ghost kopieren.
2) meld je aan bij http://www.microsoft.com/oem
Ga dan met je verkregen pass naar http://oem.microsoft.com
en zoek dan op "Preinstall NT4".
Dan komen hele documenten naar voren hoe je geautomatiseerd NT kan installeren met het meenemen van drivers en applicaties.
Verwijderd
Dus nou vraag ik mij af of jullie nog een ander progje weten
Wil je een heel besturingsysteem opnieuw instaleren zou ik Ghost Multicast server gebruiken das echt hopaakeeeej! 40 systemen in 10 minuten volledig opnieuw geinstaleerd vanaf een Image file!
Verwijderd
1. Verzin welke achtergrond je wilt gebruiken.Op dinsdag 24 april 2001 19:32 schreef Vinex het volgende:
Hallo, ik zoek een programma om in een keer op 40 computers een achtergrond te installeren.. De OS is windows NT, wie weet een progje voor me waarmee het mogelijk is om via het netwerk op de andere computers te installeren. Ik heb administrators rechtenop een lokale computer..
2. Kopieer de achtergrond naar \machine\c$\winnt
3. Gebruik Policy Editor om de gekozen achtergond als default in te stellen.
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Verwijderd
Verwijderd
Ja start - uitvoeren en dan? MAar ik ben nu aan de gang met dat Dameware progje...bedankt, maar is er niet niet zoals in in win 98 in de win.ini de achtergrond in te stellen...Ik heb gekeken, maar niets kunnen vindenOp woensdag 25 april 2001 09:22 schreef D3NN1S het volgende:
het gaat dus alleen om een andere background?? draaien de Werkstations op NT Workstation? dan kan je als administrator toch gewoon de hidden C$ share benaderen via start->uitvoeren?
Aannames zijn fataal.
start -> uitvoeren -> \machinenaam\C$\winnt en daar de background file veranderen in de file die je wilt.Op woensdag 25 april 2001 11:55 schreef Vinex het volgende:
[..]
Ja start - uitvoeren en dan? MAar ik ben nu aan de gang met dat Dameware progje...bedankt, maar is er niet niet zoals in in win 98 in de win.ini de achtergrond in te stellen...Ik heb gekeken, maar niets kunnen vinden
je kan ook als je administrator rechten hebt de policy editor opstarten en bij default user een background kiezen. daarna sla je de file op als ntconfig.pol op de PDC nt server in de \winnt\system32\repl\import\scripts map en voila!! zodra de machine''s inloggen en aanmelden wordt de background die je ingesteld hebt op alle backgrounds gezet!
Verwijderd
GEEN ENKELE MACHINE IS GELIJK !!!
nt kan daar door heel onstabiel lopen
OMA
Heb je wel domain admin rechten nodig!!Op woensdag 25 april 2001 12:00 schreef D3NN1S het volgende:
[..]
start -> uitvoeren -> \machinenaam\C$\winnt en daar de background file veranderen in de file die je wilt.
je kan ook als je administrator rechten hebt de policy editor opstarten en bij default user een background kiezen. daarna sla je de file op als ntconfig.pol op de PDC nt server in de \winnt\system32\repl\import\scripts map en voila!! zodra de machine''s inloggen en aanmelden wordt de background die je ingesteld hebt op alle backgrounds gezet!(dit werkt dus alleen als je NT werkstations hebt he?)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Om C$ te benaderen niet. Die staat "default" op "everyone". (Vandaar dat die probably hidden is...
Aannames zijn fataal.
Vervolgens zet je in het login script een copy commando om het image van het netwerk te kopieren naar de lokale hd, en een regedit /a background.reg (ofzo, ff zelf uitzoeken) commando....
That should do the trick
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
oeps!! your right!! had deze "Ik heb administrators rechtenOp woensdag 25 april 2001 14:55 schreef CyberJ het volgende:
[..]
Heb je wel domain admin rechten nodig!!
Verwijderd
Bedankt allemaal