[BC3] Novell 5 + win2k = freezes bij file openen!

Pagina: 1
Acties:

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:41
Ik werk op een w2k werkstation (sp1) in een novell 5 netwerk.
Bij openen files vanaf het netwerk treden regelmatig freezes op van de programma''s waarmee ik de files probeer te openen (word (office 2000) en acad2k).
Ik heb al een patch uit sp2 van microsoft (Q269590) die een dergelijk probleem zou moeten oplossen, maar dat helpt nog voor geen meter.:(
Nu ongeveer 1 reboot er uur nodig, omdat de frozen programma''s zich ook met de taskmanager niet laten killen:'(
Kent iemand nog meer oplossingen?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
ligt waarschijnlijk niet aan Netware server. ik heb lokaal ook last met openen van vooral Word97 documenten met Word2000.
een oplossing heb ik niet Ŝ:(

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• Tacoos
Wij draaien hier McAfee.
Die patch lijkt me nix voor mij.
Iemand andere ideeen?

Verwijderd

Kijk eens of het een read only directory betreft. Wij hadden ook een probleem met O2K, als een map readonly was, probeerde O2K toch files weg te schrijven. Met als gevolg dus dat O2K problemen gaf.

Verwijderd

Temp files wel te verstaan.... ;)

• Tacoos
Zijn geen read-only directories of files.
Wel geeft acad of office eerst een read-only melding (onterecht)voor ze echt vastjanken.
:(
Ik moet deze week erg veel files doorspitten, dus ik wordt er effe niet vrolijk van.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk ff welke versie je novell client is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tacoos
Novell client = V4.80.20000717

Verwijderd

Verwijder je bestaande client,gooi die update erover (had je sp1 al?)en installeer daarna de client van novell weer.
Nb gebruik wel de util van novell om je client te verwijderen.
Pagina: 1