[BC3] MSN Messenger + Wingate= Niet Werken! :(

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 14:42
Hoi,

Misschien kan iemand mij helpen:

Ik heb wingate op de "host" en daarop MSN messenger, alles werkt hier perfect...
Nou wil ik op de client MSN gebruiken en niks werkt...:( Moet ik een nieuwe service aanmaken bij de host of een proxy instelling maken bij de client. Zo ja, welke.
Alsvast bedankt.......:)

Verwijderd

Probeer Winroute eens!!

Gio

• dôh
Ik heb even geen zin een ander progje te gebruiken, weet niemand hoe ik eht moet instellen? :(

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Op je client (MSN) een socks proxy instellen (wel ff. controleren dat ''ie op je wingate gebakje wel draait) :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan je bij Wingate niet een soort van Routerings tabellen aanmaken.. Dat alles nou precies werkt komt omdat HTTP En FTP standaard dingen zijn die sowieso goed gerouteerd worden.. Je moet zorgen dat je MSN verkeer ook goed roteert..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dôh
Als jij me kunt vertellen welke poort MSN gebruikt en wat voor een service ik aan moet maken vind ik het best....misschien moet ik toch een ander progje proberen, dat makkelijk te installeren is (freesco :?)
:)

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Wingate ondersteunt standaard SOCKS4. Het enige wat jij nog hoeft te doen is te gaan naar de instellingen van MSN, en bij verbinding je wingate machine op te geven met de correcte poort, ws. 1080 (standaard).

Succes . . .
Pagina: 1