De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Snelheid is iets van 10/11mbit/s.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En hoeveel kost het ongeveer??
Goed spul heeft een bereik van zeker wel 100 meter. (Zonder belemmeringen.)
Ik denk dat je met "goedkoper" spul altijd wel een metertje of 30 haalt. (met muren)
Aannames zijn fataal.
Vast niet...Op dinsdag 24 april 2001 16:52 schreef arjo_kamp het volgende:
gaaf....... denk je dat @home blij is met deze uitvinding?
Aannames zijn fataal.
En wat zou dan goed spul voor mij zijn???Op dinsdag 24 april 2001 16:50 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hangt heel erg van het produkt af wat je koopt.
Goed spul heeft een bereik van zeker wel 100 meter. (Zonder belemmeringen.)
Ik denk dat je met "goedkoper" spul altijd wel een metertje of 30 haalt. (met muren)
en wat is daarvan de prijs en snelheid???
Thanks
Prijzen ? Er staan er een paar in de Pricewatch, onder andere van Elsa en 3Com, en die doen rond de 650,- piek, dus voordelig is het zeker niet.
Er staat ook een "Kit" van Sitecom in voor 549,- dus dat is al een stuk voordeliger. Maar check de Pricewatch maar eens.
Aannames zijn fataal.
Ik kan met mijn ORiNOCO kaartje van Lucent (ter beschikking gesteld door school
Verwijderd
En als ik nu 1 pci kaart neem en 2 pc cards kunnen die dan ook onderling of moet ik dan wel een accespoint hebben?
Ik neem aan dat als ik er achter mijn pc nog een netwerk heb draaien ik die ook kan benaderen als ik point to point verbind dmv routing/forwarding of niet?
Verwijderd
btw, aan een wireless netwerk heb je het meest als je met laptops gaat werken. gewoon met desktop pc''s zal ik gewoon utp+switch/hub aanraden, want dan kun je op 100 mbit blijven werken...