ja nou sorry hoor.. ik draai windows 98 SE. maar ik heb een casema verbdinding en overal gaat het hetzelfde behale bij casema.. maar ik snap het nog niet echt
Hey, ik heb nu een netwerk liggen zonder hub tussen 2 pc''s. nu had ik een handleiding gevonden hoe je beide pc''s een internetverbdining kon geven op dezelfde casema lijn (ik heb casema), daar werd heel netjes uitgelegd hoe ik winproxy moest installeren en instellen, maar hoe krijg ik nou met de client pc een internetverbinding??????????? help plz
Verwijderd
UTFS!!! 
Ben je lame, dan install je sygate of winroute... Ben je niet lame, dan doe je het gewoon in et OS dat je draait, welk os draai je eigelijk ?
Ben je lame, dan install je sygate of winroute... Ben je niet lame, dan doe je het gewoon in et OS dat je draait, welk os draai je eigelijk ?

je vult bij je client bij je TCP/IP settings bij DNS en Default Gateway het IP Address van je Proxy server in.
Bij je internet Explorer opties stel je in dat je via LAN connect en je stelt detect settings automatically in.
Suc6
Bij je internet Explorer opties stel je in dat je via LAN connect en je stelt detect settings automatically in.
Suc6
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Onzin, je moet bij je client alleen maar de gateway in te stellen. En dat moet het IP adress zijn van de private nic van je router. En NAT moet aanstaan op de private kant van je router.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen