Toon posts:

[BC3] Hoe nieuwe pc in NT4 omgeving???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet je een nieuwe pc in een NT4 server omgeving zetten???

de server maakt gebruikt van dhcp...
De stappen graag met duidelijke uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

Gewoon installeren en lid maken van het domein.
Ik neem aan dat je nt4 workstation gebruikt?
Die installeer je op de pc, vervolgens installeer je een netwerkkaart en deze staat automatisch op DHCP, nt4 vraagt of je dit wil houden en als je het niet weet dat je dan contact op moet nemen met je sysadmin.

Als je dit gedaan hebt gaat die zijn winsock en al die gein updaten en wil die gereboot worden.

Als je weer geboot ben kijk je dmv Start-->Uitvoeren/Run-->cmd en op je cmd vervolgens IPCONFIG of je een ip adres gekregen hebt. Is dit niet het geval kijk je bekabeling enzo na.

Is dit wel het geval dan met je rechtermuisknop op netwerkomgeving en er vervolgens neerzetten dat die aan moet loggen op een nt domein. Hiervoor heb je een user/pass combinatie voor nodig die reeds bekend is in je domein en genoeg rechten heeft.

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op maandag 23 april 2001 06:53 schreef kyle_2000 het volgende:
Hoe moet je een nieuwe pc in een NT4 server omgeving zetten???

de server maakt gebruikt van dhcp...
De stappen graag met duidelijke uitleg
BWAHAHAAAA!! Grappenmaker! hij wil een stappenplannetje zien :) wat heb je zelf al nagezocht? we gaan hier niet de boel voorkauwen hoor! Wees dan in ieder geval duidelijk WAT je nou precies wil. Moet er een server bijkomen of een workstation? etc.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tis idd eenbeetje aan de vage kant
wat ik bedoel is dat er een nieuwe NT server moet komen te liggen en ip addressen moet uitdelen, maar dan al op een bestaand netwerk met een Nt server en Linux server..
moet ik dan een nieuwe Domein maken of kan het op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een SYSADMIN die geen linux ken...muahahaha

Die kun je natuurlijk ook omdraaien 8-)

Als je al een NT server hebt in je netwerk, waarom dan een nieuwe NT server erbij om die alleen maar IP adressen te laten uitdelen ?

Gebruik dan de al bestaande NT server.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Installeer dan gewoon DHCP op die PDC...

als je perse een server bij wilt zetten, hang je gewoon die nieuwe pc in het netwerk, start je de setup van winnt4 server, en volg je de normale stappen... als je dan een keer de vraag krijgt, of je een PDC, BDC of stand alone server wilt maken, moet je BDC aanklikken, PDC opgeven, enz. allemaal heel makkelijk...

veel plezier ermee.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Pagina: 1