[BC3] Norton Ghost bootdisk met PCMCIA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 17:44

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Ik probeer een bootdisk te maken voor een laptop om zo een image van de laptop op een andere pc kwijt te kunnen.
In de laptop zit een Edimax 10/100Mbit PCMCIA netwerkkaart.
Op de cd met de drivers voor deze kaart staan twee tools om in DOS te zoeken naar de netwerkkaart op het PCMCIA gedeelte ipv de PCI sloten.

Nu heeft ghost in de config.sys als DEVICE de IBM protocol manager gezet, alleen die begin te zeuren dat ie geen netwerkkaart kan vinden. Dat kan wel kloppen omdat de regels in de config.sys worden uitgevoerd voordat de autoexec.bat aan de beurt is.
Het gevolg hiervan is dat de netbind aan het eind van de autoexec.bat het dus ook niet doet en met een error 33 terug komt. :(

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en er misschien dan ook een oplossing voor weet:?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 17:36

Yucko

One clown to rule them all !

nee niet echt, maar misschien weet jij wel hoe ik bv in een batch file kan aangeven hoe ghost een specifieke file moet terugzetten zonder tussenkomst van de gebruiker, want mij lukt het dus niet

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Dat is mij ook nog niet echt gelukt.
Ik weet wel uit de manual dat "-quiet" als param zoeits zou moeten doen, maar ik krijg ook nog steeds popup om te bevestigen om een partitie te back-uppen of terug te zetten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Topicstarter
Op zondag 22 april 2001 21:27 schreef JaJoah het volgende:
weet jij wel hoe ik bv in een batch file kan aangeven hoe ghost een specifieke file moet terugzetten zonder tussenkomst van de gebruiker, want mij lukt het dus niet
volgens mij heb ik dat net gevonden.
je kan volgens de doc. de of de param "-y" of "-sure" gebruiken.

Dan denk ik dat "-y" overal yes antwoord en "-sure" altijd de default pakt.