ik heb een win 98 pc geshared via win 2000 maar hij vraagt bij adguard zo veel udp adressen moet ik die poort gewoon helemaal open laten staan ?? met atguard ?
Xou beginnen met alleen RealAudio toegang te verlenen.
Als het goed is, krijg je bij "always permit" een wizard waarbij je IP adres, gebruikt programma of poort kan kiezen. Maak een rule voor RealPlayer en je bent klaar.
Als het goed is, krijg je bij "always permit" een wizard waarbij je IP adres, gebruikt programma of poort kan kiezen. Maak een rule voor RealPlayer en je bent klaar.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
ja maar hij speeld spellen enzo ik word gek van die udp inbound .. ?
als hij bijvoorbeeld counterstrike servers wil updaten zie ik al die servers bij atguard door udp gaan dus ik moes alles permitten !
dus ik krijg al die udp servers van couterstrike van die win 98 bak apart binnen via atguard udp protocol..
Welkom in de wondere wereld van filter rules. Omdat het gebabbel van en naar CS servers ongetwijfeld gestandaardiseerd is, is het een kwestie van uitzoeken welke poorten er gebruikt worden. Voor niets gaat de zon op, voor een goede filterset zul je wat werk moeten verrichten.
En ja, het worst case scenario is inderdaad dat je alles open moet zetten... Komt zelden voor, maar ja, worst case he?
En ja, het worst case scenario is inderdaad dat je alles open moet zetten... Komt zelden voor, maar ja, worst case he?
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
wat een beetje standaard is..
pleur op poort 0 t/m 1024 dicht
udp en tcp
en pleur wat er boven zit gewoon open..
die games die zorgen voor udp pakketten in iedergeval.. mag ik je ook aanraden om eens een boekie over firewalls te lezen.. want je lijkt er nog geen hol van te snappen
pleur op poort 0 t/m 1024 dicht
udp en tcp
en pleur wat er boven zit gewoon open..
die games die zorgen voor udp pakketten in iedergeval.. mag ik je ook aanraden om eens een boekie over firewalls te lezen.. want je lijkt er nog geen hol van te snappen
Pagina: 1