[BC3] com21+w2k+sygate data verkeer meten ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dan kun je dus met sygate zelf het verkeer meten wat gegenereerd is door clients op het netwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Hallo,
Ben al heel erg lang op zoek naar een prg om mijn data verkeer te meten. Het lijkt wel of er een vloek op dat soort prg''s heerst geen enkel prg werkt goed.

Ik zoek dus een prg waarmee je kan zien hoeveel mb gedownload en hoeveel up in de afgelopen dagen / maand.

Ik heb dus een casema com21 modem de connectie verloopt via een soort virtual netwerk connectie ppp0e. Het com21 modem hangt aan een w2k+sygate servertje (deze server heeft 1 netwerk kaart)

Ohja en voordat iemand alle bekende prg''s opnoemt, ik heb de volgende prg''s al getest en die werken allemaal niet. |:(

dumeter werkt niet, dumeter snapt niks van die virtual verbinding.

stat ''n pref werkt niet, stat ''n pref kan alleen data verkeer meten van de user die op de server zelf zit te internetten het overige internet verkeer wat via sygate loopt ziet stat ''n pref niet. system account in stat ''n pref aanzetten helpt niet.

Bandwidth monitor wel een heel mooi prg maar kan ook alleen het data verkeer meten van de user die is ingelogged op de server.

het proggie van speedtest.nl werkt ook niet loopt veelste vaak vast.

net-medic zelfde probleem kan ook alleen data verkeer meten van de user die op de server zelf zit te internetten.

netnak werkt ook niet.

Is er nou echt geen manier om al het data verkeer te meten op een w2k+sygate systeem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:35
lamaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ken je deze al:

Up and DownloadMeter

Werkt goed, vind ik *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik ga hem vanavond gelijk uit proberen.

Ik heb nu dus 1 netwerk voor netwerk + internet maar waarschijnlijk moet ik gewoon een 2e netwerk kaart er in prikken en daar internet aan knopen en dan kan ik het wel meten.. (hoop ik)