De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Omdat je geen IP adres hebt ingevuld bij je TCP/IP eigenschappen denkt windows dat ie op zoek moet gaan naar een DHCP srever om ene IP adres te krijgen, hij gaat dus ook het netwerk af om te zoeken of er een DHCP server is.. Na zon 30 sec komt ie dus tot de conclusie dat ie er niet is en gaat dus maar verder..
Om het te voorkomen vul je gewoon een ip adres in bij je TCP/IP instellingen van je netwerkkaart
(192.168.0.x of 10.0.0.x )
(x = een zelfgekozen getal)
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
"een IP adres opgeven" ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Even voor duidelijkheid:
rechtermuisknop op netwerk omgeving
eigenschappen.
dan TCP/IP aanklikken
daarna op eigenschappen drukken
bij het tabblad IP vul je in:
ip: 10.0.0.1
subnet: 255.255.255.0
bij de andere tabbladen hoef je in princype niets in te vullen
druk OK
windows zal misschien vragen voor de CD en voor een herstart..
kan je gewoon doen, dan issut probleem weg
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Alaaf, waar zijn die smurfen!?!
Gelukkig geef je ook lekker veel info mee..
Dit topic is gesloten.
![]()