[BC3] Netwerk win98se-winme ????????

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hallo, ik heb 3 windoosbakken, 2 hebben 98se (een netwerk via een hub gaat goed, internet delen via sygate gaat ook goed) nou wil ik hier een winme bij aansluiten, maar het werkt niet zoals ik dat wil. ik gebruik een zo ver mogelijk leeg gehaalde pentium166 als server om het internet te delen. ik gebruik het TCP/IP protocol voor de verbinding tussen de twee win98sebakken. wat moet ik doen om die winmebak er ook bij aan te sluiten? ik heb al geprobeerd om alles precies hetzelfde in te stellen als bij die (client)win98sebak, maar dat werkt niet. als je nog meer wilt weten, moet je het ff zeggen.

alvast bedankt, maurits

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatenator
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 09:26

blaatenator

tuut tuut tuut de grtn van

Wat heb je allemaal al geprobeerd?
localhost pingen (127.0.0.1)
Alleen WinMe met een Win98;
Kabels wisselen;
Als je de andere pc''s wel kunt zien, is een juiste gateway naar internet ingesteld?
Just some thoughts...

Alaaf, waar zijn die smurfen!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben niet zo''n fan van sygate, probeer wingate is. check uiteraard eerst of probleem niet zit in de kabels/netwerk kaart ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

installeer netbeui