Toon posts:

[BC3] ADSL verbinding delen via netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jonges, toch ff een wijze raad van jullie zou wel handig zijn. we krijgen hier adsl basic. nu wil ik die verbinding gaan delen via netwerk. welk programma kan ik daar t beste voor gebruiken? gewoon de standerd internet verbinding delen van windows 2000 ? of een ander programma. als win2000 internet verb. delen het handigst is, dan kan ik nog gegevens met poorten invullen bij Toepassingen. en ook verschillende services aanvinken. ik heb hier geen verstand van. kan iemand mij dat vertellen, welke er aangevinkt moeten worden dan ?

misschien is dit allemaal veel te moeilijk en kan ik beter wingate of iets dergelijks gerbuiken? wat een goed programma is.
alvast bedankt voor je raad!!

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 21:58

Whizzer

Flappie!

Ik vraag me toch iets af... zou er soms een scheduler staan op de GoT-server die om te zoveel tijd onder een wiullekeurige naam een topic post met een titel als:

Internet delen, hoe? :(
Kabel en LAN? :(
ADSL + netwerk? :(
Meerdere pc''s op 1 internetverbinding? :(
Welk proggie om internet te delen? :(

En dan kijkt men hoe scherp we zijn. Hoe snel we ze naar de search verwijzen, of dat we weer een antwoord geven...

Ben toch benieuwd... |:(|:(|:(|:(

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
whizzer, ik ben het met je eens,

maar goed antwoord op vraag van poster:

WINGATE

nu mag het topic dicht . . . :D

Verwijderd

Topicstarter
ja ik dacht ook al ik zal wel dat soort reacties krijgen, maar ik wou het toch weten, dus ik vroeg t maar gewoon ff. wingate dus.
thx

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi,

all aboard is ook goed!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien is het een optie om een filter op GOT in te stellen die ervoor zorgt dat je dit vragen niet meer kan posten en dat je als poster de melding krijgt "Gebruik de zoekmachine, deze vraag is al %n keer gesteld"

Het is namelijk zo dat ik bijna op het punt sta om GoT niet meer te bekijken, en dat willen we niet;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Erg leuk deze opmerkingen, maar er zijn beginners, die nog niets weten van de site, en niet weten hoe dingen werken.Jullie Diehards wel, gun de andere ook een kans , en als er geen antwoorden meer komen op deze vragen, (geen replies dus) blijft het toch aardig schoon, of zie ik het verkeerd?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1