wie weet waar ik de beste info kan krijgen
over een ftp server maken.
nederlandse site graag.
nederlandse site graag.
Verwijderd
Kun je nog wat anders zegguh Bulldog want dit word een beetje je standaard zinOp vrijdag 20 april 2001 12:39 schreef Bulldog het volgende:
Denk dat je je antwoord ook wel hier kunt vinden
Verwijderd
wat wil je precies weten en waar gaat de ftp server voor dienen etc.Op vrijdag 20 april 2001 12:38 schreef aemg het volgende:
nederlandse site graag.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Verwijderd
Domme vragen bestaan niet!Op vrijdag 20 april 2001 15:37 schreef Deleon het volgende:
wie zegt dat''t om Windows gaat? Zelfs dat wordt er niet bijgezet.
Ik snap dat mensen moe worden van mensen die zeggen dat ze de search moeten gebruiken en RTFM (wat ik zelf ook vaak zeg, omdat daar dan ook ECHT de oplossing staat (vaak letterlijk)).
Maaruh, zulk soort vragen zijn nou eenmaal irritant. Ik ben hier om mijn mening te verkondigen en om mensen te helpen, maar van die achterlijke vragen beginnen zo langzamerhand goed te irriteren...
Waar kan jij uit afleiden voor welk OS en welke functie hij een FTP wil draaien?Op vrijdag 20 april 2001 12:38 schreef aemg het volgende:
nederlandse site graag.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq