Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Hallo allemaal,
Ik heb een klein probleempje, ik wil namelijk een netwerk maken in windows 2000 professional maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Ik werk momenteel met Windows 98, ik ben de internet server (met wingate) voor een andere pc, ook windows98, die dus client is. Het netwerk doet het, en internet, MSN Messenger en ICQ ook.
Nu wil ik dus graag gaan werken in Windows 2000 Pro, maar geen idee, hoe ik daar een netwerk aanleg.
Ik gebruik 10.0.0.1 als mijn ip en
10.0.0.2 als ip voor de andere pc.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een netwerk aanleg in Windows 2000?
Alvast bedankt,
Absolom
Ik heb een klein probleempje, ik wil namelijk een netwerk maken in windows 2000 professional maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Ik werk momenteel met Windows 98, ik ben de internet server (met wingate) voor een andere pc, ook windows98, die dus client is. Het netwerk doet het, en internet, MSN Messenger en ICQ ook.
Nu wil ik dus graag gaan werken in Windows 2000 Pro, maar geen idee, hoe ik daar een netwerk aanleg.
Ik gebruik 10.0.0.1 als mijn ip en
10.0.0.2 als ip voor de andere pc.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een netwerk aanleg in Windows 2000?
Alvast bedankt,
Absolom
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen