De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
De foto op zich is dat niet.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kweenie ik kan je niet zienOp donderdag 19 april 2001 15:30 schreef bloasfist het volgende:
Zie ik eruit alsof ik nog nooit 15 netwerkkaartjes achter mekaar heb zien liggen??

Nou, dat lijkt me duidelijk!
''k denk niet dat ''ie het doet
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
en wat nu ga je er met je model-Bigfoot-truck overheen rijden?
(Of kijken of je tot over de achterste kaart kan spuiten;))
is idd een mooie pleepotOp donderdag 19 april 2001 15:36 schreef bloasfist het volgende:
[afbeelding]
Nou, dat lijkt me duidelijk!
Of krijg ik nou een slotje voor me donder?
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Kun je tenminste iets anders down- en uploaden dan warez...
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Verwijderd
Als jij dit zelf bent dan zou ik graag meer Bloasfisten in me leven zienOp donderdag 19 april 2001 15:43 schreef bloasfist het volgende:
hieruit begrijp ik dus dat pleepotten veel netwerkkaarten in hun leven zien?
Verwijderd
gaat ze ook echt tellenOp donderdag 19 april 2001 15:30 schreef bloasfist het volgende:
Zie ik eruit alsof ik nog nooit 15 netwerkkaartjes achter mekaar heb zien liggen??
hm.. het was meer een schatting. Jij bent dus de enige die ze heeft lopen tellen.Op donderdag 19 april 2001 17:54 schreef Belegen_Kaas het volgende:
[..]
gaat ze ook echt tellen
tering, ik heb er hier een stuk of 30 liggen, kom, laat ik die eens achter elkaar leggen

Da''s het hoofdmagazijn met stocks voor gans de wereld
Verwijderd