[BC3] Software voor WOL???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet dat er veel topics zijn geweest over dat Wake On Lan. Maar in alle topics die ik heb door gezocht(niet allemaal want het waren mij er teveel) heb ik geen 1 keer goede (gratis) software gevonden :(
dus als iemand mij eventjes kan helpen dan ben ik ook weer :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens bij www.amd.com

Ik heb al eens eerder de link gepost. Daar kan je een proggie downen die de magic packet stuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
THNX!
Is er ook nog andere software voor of is dit enigste!?!?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD magicpacket of zoek eens in Altavista op WOL.EXE, dit is een commandline wol proggie voor windows, en werkt perfect in shortcuts en de dos-prompt.
Je kunt bv gewoon een snelkoppeling maken naar c:\windows\command\wol.exe MacAdres.

waarbij Macadres bij mij het macadres van de 2e netwerkkaart van de internet sharing server is.