De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het werkt trouwens ook niet in Outlook, welke instellingen ik ook probeer. En de proxy in IE moet aanstaan, anders kom ik helemaal niet op internet...
HELP!!!
HELP!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ten eerst: Waarom gebruik je een proxy? 
Uitschakelen die hap, NAT enablen op de netwerkkaart waar i-net op binnenkomt, dan wil het wel.
Uitschakelen die hap, NAT enablen op de netwerkkaart waar i-net op binnenkomt, dan wil het wel.
Whatever.
wel ook 192.168.0.1 als DNS en Gateway ingesteld op de client PC
Mail gewoon VIA WinRoute doen
(Pop --> WinRoute --> Client )
(Client --> WinRoute --> SMTP)
zo heb ik het ook.
FTP, IRC, ICQ enz werken trouwen bij mij ook gewoon met Proxy en NAT (NAT staat ook aan)
(Pop --> WinRoute --> Client )
(Client --> WinRoute --> SMTP)
zo heb ik het ook.
FTP, IRC, ICQ enz werken trouwen bij mij ook gewoon met Proxy en NAT (NAT staat ook aan)
edit:
ook servers kan ik hier perfect draaien met port mapping (NU UITGESCHAKELD)
ook servers kan ik hier perfect draaien met port mapping (NU UITGESCHAKELD)
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Ik ben er al uit. Op de i-net server stond ZoneAlarm geinstalleerd, die beveiligde de boel een beetje TE goed...
[THC]
Pagina: 1