De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Er zit standaard in NT idd een back-up progje, en dat staat standaard ook ergens in het startmenu. Dit is echter alleen voor het maken van back-ups op tape of andere massa opslag systemen die hier mee compatible zijn. Wil je dit ook?, of wil je lokaal een back up neer zetten (op een andere pc/partitie of cd-r/zipdisk)?
Ja,op de NT server backup maken van alle partities via de tapestreamer, ik neem aan dat dat gewoon kan maar hij reageert gewoon niet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Met ntbackup.exe dus...
streamer goed geinstalleerd ?
tape niet schrijfbeveiligd ?
welke entry''s staan in de logfile ?
groeten seq_uence
streamer goed geinstalleerd ?
tape niet schrijfbeveiligd ?
welke entry''s staan in de logfile ?
groeten seq_uence
edit:
typo
typo
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Wat bedoel je nu eigenlijk met doet nx/reageerd niet?? Start het progje wel op? Krijg je een foutmelding?? Reageerd te streamer niet?? (dit soort probleem beschrijvingen doen me een beetje denken aan mensen die ik vroeger altijd op de helpdesk aan de lijn had
)
aah heb net vernomen dat ik het onder dos moet doen; cmd>>backup
Verwijderd
moet wel een backup device zijn geinstallerd natuurlijk\
en een cdrw is GEEn backupdevice
en een cdrw is GEEn backupdevice
Uit het startmenu gaat ook prima, maar je moet eerst je streamer geinstalleerd hebben en zoals hier al is gezegd een CD-(re)writer is geen backup unit, je moet echt een tapestreamer hebben, en wel eentje die standaard door NT herkent wordt of in elk geval met de standaard drivers gebruikt kan worden. Een Onstream en een DITTO zijn voorbeelden van apparaten die dat niet kunnen, een floppystreamer, travan-drive of dat drive zijn streamers die het snel en makkelijk doen.Op woensdag 18 april 2001 20:16 schreef Tripax-909 het volgende:
aah heb net vernomen dat ik het onder dos moet doen; cmd>>backup
Verwijderd
je moet wel een backup batch maken en die in je scheduler zetten, tenminste zo doe ik het hier.
Een HBO''er die niet weet hoe backup werkt
Waar slaat dat nu weer op, net of iedere HBO''er alles van computers weet !Op donderdag 19 april 2001 22:32 schreef Shift het volgende:
Een HBO''er die niet weet hoe backup werkt

alsof hbo of univ diploma gelijk staat aan alles weten.. als dat geval was was ik wel op school gebleven
blup
Pagina: 1