"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Je kunt het van mijn server plukken op:
www.minddigger.com/netcps.zip
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als het zo is lijkt alles inorde
Mvg
Tom
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Dat is omgerekend 3.32 MegaByte/sec of 26 MBits
Is windows zo traag of wat is de beperkende factor
Zoals je ziet geeft NetCps wel zeer goede resultaten
Mvg
Tom
Nu zou ik graag nog es bij iemand een 100 MBit hubjen gaan lenen om te kijken wat die resultaten zijn. Want die switch maakt behoorlijk lawaai. Er zit een ventilatorken in, ik heb me al afgevraagt zou het kwaad kunnen als je dit uitschakelde.
Nu moet ik weg maar morgen ga ik ltestresultaten geven van een kameraad die met een probleem zit netcps geeft avarage beneden de 1 MB soms terwijl alles ook 100 MBit is en dat aangeeft op de switch
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
I, for one, like Roman numerals
Tom
Als je gewoon ftp serv-u of g6 ftp server installeert op je pc dan kun je gewoon vanaf een andere netwerkpc erop komen.Op woensdag 18 april 2001 22:30 schreef Def_P het volgende:
Hoe zet ik gemakkelijk een ftp op binnen een lokaal netwerk? En ook zo dat andere(vanaf het internet) er niet bij kunnen. Is een goede firewall dan genoeg?
Het ligt aan je netwerkopstelling en link met het inet hoe je beveiliging moet zijn. Denk dat een simpele firewall genoeg is. Ik heb het netwerk zelf afgeschermd met een e-smith linux bak.
Ik gebruik dit vooral als ik op mijn oude 486 met linux wil gaan klooien. Dan installeer ik dat over het netwerk en stel ik mijn gewone pc in als ftp server.