[BC3] Lan + Shared Internet via 1 kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan ik met een 3com 10/100 spellen over het interne netwerk spelen en internet kabel/asdl geshared hebben via 1 kaart? Daarbij ben ik niet degene die de asdl modem heeft. Ik krijg kabel/asdl via een andere computer.
Of moet ik een tweede kaart nemen?
Mvg,
Wiip

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

tuurlijk is dat mogelijk, je moet wel ervoor zorgen dat die ander computer waar dus wel internet op zit een programma als sygate draaid :)

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 15:28
yep tweede kaart erbij

• BC3 Victim
Wat is het antwoord nou? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jij bent client?

1 kaart is genoeg, je hebt een intern IP waar je LAN en je doorgeroute internet over binnen komt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BC3 Victim
Ik ben client.
Dank je wel.
Sygate wordt het dus. Maar dat is voor de server?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Yep, alleen voor de server.
Als je maar 1 kaart hebt zul je zien dat "Single NIC" automatisch zal worden geactiveerd!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• BC3 Victim
tnx

Pagina: 1