[BC3] Lan + Shared Internet via 1 kaart?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan ik met een 3com 10/100 spellen over het interne netwerk spelen en internet kabel/asdl geshared hebben via 1 kaart? Daarbij ben ik niet degene die de asdl modem heeft. Ik krijg kabel/asdl via een andere computer.
Of moet ik een tweede kaart nemen?
Mvg,
Wiip

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk is dat mogelijk, je moet wel ervoor zorgen dat die ander computer waar dus wel internet op zit een programma als sygate draaid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 16:05
yep tweede kaart erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Wat is het antwoord nou? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jij bent client?

1 kaart is genoeg, je hebt een intern IP waar je LAN en je doorgeroute internet over binnen komt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ik ben client.
Dank je wel.
Sygate wordt het dus. Maar dat is voor de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Yep, alleen voor de server.
Als je maar 1 kaart hebt zul je zien dat "Single NIC" automatisch zal worden geactiveerd!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
tnx

Pagina: 1