Toon posts:

[BC3] Internet delen gelukt!!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ik heb dan eindelijk mijn @home abbo kunnen delen door een hub te kopen en een 2e ip adres aan te vragen. Nu is de vraag kan ik ook instellen hoeveel % van de beschikbare bandbreedte gaat naar welke computer. Zo ja dan ga ik mijn pa ff korten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domdomdomdomdom , ge moet geen 2e IP kopen maar op de 2 pc''s Winroute of All aboard smijten en 1ip delen . En normaal als de 2 pc''s elk een IP hebben krijgen ze alletwee de max bandbreedte van hun IP .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2e ip gekocht omdat de aansluitkosten niet hoeften te worde betaald (aktie) en omdat ik geen server wil hebben draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10 12:47
Op dinsdag 17 april 2001 21:50 schreef Fallen_angel het volgende:
Hehe, ik heb dan eindelijk mijn @home abbo kunnen delen door een hub te kopen en een 2e ip adres aan te vragen. Nu is de vraag kan ik ook instellen hoeveel % van de beschikbare bandbreedte gaat naar welke computer. Zo ja dan ga ik mijn pa ff korten
Dat van je pa korten kun je vergeten, dat kan niet. Of je moet een routertje met Linux opzetten...:) Dan kan het wel, maar zo niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Op dinsdag 17 april 2001 21:56 schreef Fallen_angel het volgende:
Ik heb een 2e ip gekocht omdat de aansluitkosten niet hoeften te worde betaald (aktie) en omdat ik geen server wil hebben draaien
Je hoeft niet perse een server te draaien om Internet te delen. Koop gewoon een SMC Barricade Cable/DSL router met ingebouwde switch. Daar de kabelmodem in, twee outputs voor jou en je pa, en KLAAR. Geen 2e IP nodig, en het werkt superrelaxed. Router is webbased te configureren enz enz... Scheelt uiteindelijk een hoop geld dat je nu kwijt bent aan een extra IP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
NIET SLIM!! Je kan toch gewoon van een PC een gateway maken??? Daar kan je dan ook nog steeds gewoon op werken.. Ik heb zelf ook een @Home abbonement!! Super snel overigens (500-600 KBps)!! En ik heb gewoon van mijn eerste PC een gateway gemaakt. Wel met Win2000 server maar het kan ook gewoon met Win98.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

DOM DOM DOM. Als je winrout light zou draaien.. (paar mb) zou het zo opgelost zijn..

1: Je hebt geen last van het proggie
2: Het enige dat je moet doen zijn poorten doorrouten, dat is een eitje.

Om even terug te komen op je vraag.. Je pa korten gaat niet lukken. Hoewel ik heb bij mijn zus wel zou willen doen :(:(. Mijn netwerk gaat uit zijn naad als mijn zus het hele internet weer aan het downen is.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
1 tip: winproxy rulez !

me vader en ik genieten beide van snelheden uitlopend tot 500Kb/s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie lezen niet goed. Ik gebruik geen progs om mijn internet te delen omdat ik geen SERVER wil!. Maar goed die extra kosten voor kabelinternet komen toch op rekening van mijn pa dus dat boeit verder niet zoveel. Maar goed korten kan dus niet
Jammer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Op woensdag 18 april 2001 16:42 schreef Fallen_angel het volgende:
Jullie lezen niet goed. Ik gebruik geen progs om mijn internet te delen omdat ik geen SERVER wil!. Maar goed die extra kosten voor kabelinternet komen toch op rekening van mijn pa dus dat boeit verder niet zoveel. Maar goed korten kan dus niet
Jammer/
IK las WEL goed...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Kan heel goed met squid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke oke oke martijn las wel goed :)

Maar ach, het is me nu gelukt en me pa dokt de kosten dus ik zit nergens mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WinProxy Rules inderdaad... nooit problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SLIM SLIM SLIM

Ik heb hier hetzelfde kerel, het is zoveel makkelijker dan een server met sharing..

Ik heb hier alles wel gehad, maar nadat mijn pa weer es gek werd omdat ie niet kon internetten omdat mijn duron weer es dood was heb ik gewoon een 2e ip aan gevraagd!!

Dat 1e tientje scheelt je zoveel gelazer! btw: ik heb ook nog nooit wat betaald voor dat extra ip
Pagina: 1