we kunnen allebei op internet, we kunnen netwerk gamen, we kunnen file sharen (icq). Maar netwerk omgeving werkt niet ik kan niet in de directory van mijn andere pc kijken dit is erg irritant want als ik probeer te kijken in die andere directory loopt hij vast of doet hij niets en moet ik de befaamde combinatie control alt delete gebruiken waarna een mooi blauw schermpje te voor schijn komt dat me verteld dat windows bezet is terwijl ik 2 redelijke pc''s heb met genoeg geheugen.(amd 1GHZ, amd 800 ...allebei 256mb ene pc100 ECC andere pc133) eerst kon ik de andere wel bekijken maar nu ineens niet. Bij winipcfg staat bij de andere dat hij een gateway heeft of zo maar dat staat op deze pc niet het zal wel de instellingen zijn maar wat moet ik dan veranderen plz help me
Start > Uitvoeren > \[naam pc] ENTER
Dan doet ie het wel...
Dan doet ie het wel...
En als ''ie dat niet doet zijn je netwerkdrivers waarschijnlijk brak, vraag me niet hoe het komt, maar het gebeurt. Oplossing is om in je netwerkconfiguratie alle drivers én bijbehorende protocollen eruit te knallen, reboten als windows daarom vraagt, en als ie vervolgens bij het opnieuw opstarten de kaartjes wil installeren dat uiteraard doenOp dinsdag 17 april 2001 14:01 schreef Pizzaman het volgende:
Start > Uitvoeren > \[naam pc] ENTER
Dan doet ie het wel...
Soms helpt dat...
Antwoord op de vraag waarom? Tja, windows...