[BC3] Network connection timeout in 1 uur (winroute)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• $tranger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 18:31
Okay, een beetje een vage titel. Maar ik zal het proberen uit te leggen:

ik heb een win98se servertje staan met winroute, apache en mysql (laatste twee noteer ik omdat die misschien enigsinds beinvloeding zou kunnen hebben). Als client gebruik ik momenteel winme als client. Maar met win98se als client had ik het zelfde. Ik heb dus een netwerk verbinding naar m''n netwerk schijf op m''n server. Maar een uur nadat de laatste activiteit is geweest op m''n netwerkschijf valt m''n netwerk verbinding eruit. Internetten kan ik nog wel, maar dus niet meer op m''n lokale netwerk. Weet iemand waar dit aan ligt en of dit eventueel verholpen zou kunnen worden? Ja, ik weet het, win98se is nou niet het ideale os voor een server. Maar heb nog niet echt tijd om andere dingen te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• $tranger
Sorry dat ik spam door op mijn eigen vraag te reageren. Maar ik vraag me af waarom replies uitblijven? Is het een incorrecte formulering van mijn vraag? Doe ik iets niet goed? Is iets onduidelijk? Weet niemand dit? Please help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het komt, doordat je een "30-dagen" versie gebruikt die houdt er na een uur mee op. Gebruik gewoon een freeware programma, of maak een gate m.b.v linux ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

Maar heb nog niet echt tijd om andere dingen te installeren.
18 jaar oud en nu al geen tijd meer ...?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• $tranger
Nee, het is versie 4.0 pro. Geregistreerd (ongeveeer, zal ik maar zeggen ;)). En alles is officieel ingesteld enzo.

En tja, ik heb het nou eenmaal druk met van alles en nog wat, en m''n server is een beetje (hoe tegenstrijdig ook; het is win98 |:()een high priority server (voor mezelf dan voornamelijk :)).