De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik kan het me niet voorstellen, maar misschien is het een idee om in de settings van je netwerkkaarten, de frametypes vast te leggen.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Probeer het es via TCP/IP te spelen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat is denk ik nou juist het probleem, veel spellen maken nog van het IPXblabla protocol gebruik.Op maandag 16 april 2001 15:05 schreef GaMbiNo het volgende:
Probeer het es via TCP/IP te spelen?
Ja en? Dus wat doe je dan?Op maandag 16 april 2001 15:07 schreef T het volgende:
[..]
Dat is denk ik nou juist het probleem, veel spellen maken nog van het IPXblabla protocol gebruik.
Juist ja! Beide protocollen installeren!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Juist! Frametype op Ethernet II en gaan met die ...Op maandag 16 april 2001 15:04 schreef FoolZero het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen, maar misschien is het een idee om in de settings van je netwerkkaarten, de frametypes vast te leggen.
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Bij RA2 weet ik uit eigen ervaring dat het alleen werkt als je het Frametype (te vinden via Netwerkomgeving -> IPX/SPX protocol van netwerkkaart) op 802.3 zet als je UTP gebruikt of 802.2 als je Coax gebruikt. Als de setting op "auto" staat werkt ''t niet goed.
Pagina: 1