De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
die barricade wtf is dat?
is dat dat rouertje met printserver en 4 of 8 portsswitch included?
Hebben wij in België wel te koop.. ook met garantie natuurlijk dan..
wel best duur vrees''k..
wel best duur vrees''k..
Hij is momenteel nog niet in NL te krijgen... Ik heb hem uit de USA... Na een paar probleempjes met dat ding, en uiteindelijk na een maand een nieuwe gekregen te hebben, werkt ie nu echt perfect...:) Echt superrelaxed ding, voor 325 piek (dat was ik eraan kwijt) is het een geweldig ding. Waar je wel rekening mee moet houden is dat wanneer je dat ding in USA besteld bij bv. www.outpost.com , is dat er een hoop verzendkosten bijkomen EN dat je invoerrechten en BTW moet betalen (ongeveer 90-100 piek per router). Dat komt er dus BIJ als je hem bij een online shop koopt. Als je het via kennissen in de USA koopt, en die sturen het naar jou op als cadeau, dan heb je die kosten niet...:)
Kijk hier...:POp maandag 16 april 2001 14:30 schreef poohbeer het volgende:
die barricade wtf is dat?
wel best duur vrees''k..
hij isa wel in nederland te koop... ik heb vorig jaar bij acal gewerkt, maar daar was die vrij duur... maart ik wil em liever daar niet halen wegens omstandigheden...Op maandag 16 april 2001 18:13 schreef Martijn het volgende:
Hij is momenteel nog niet in NL te krijgen... Ik heb hem uit de USA... Na een paar probleempjes met dat ding, en uiteindelijk na een maand een nieuwe gekregen te hebben, werkt ie nu echt perfect...:) Echt superrelaxed ding, voor 325 piek (dat was ik eraan kwijt) is het een geweldig ding. Waar je wel rekening mee moet houden is dat wanneer je dat ding in USA besteld bij bv. www.outpost.com , is dat er een hoop verzendkosten bijkomen EN dat je invoerrechten en BTW moet betalen (ongeveer 90-100 piek per router). Dat komt er dus BIJ als je hem bij een online shop koopt. Als je het via kennissen in de USA koopt, en die sturen het naar jou op als cadeau, dan heb je die kosten niet...:)
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Als je hem maar niet koopt om te gebruiken met MXStream want daar werkt ie niet mee samen, hij heeft wel PPTP ondersteuning maar geen PPTP cliënt. De Vigor 2200E (NLG 509) heeft volledige ondersteuning voor MXStream, te koop bij atstore.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij Acal Nederland kost de 4 poorts variant 488 pietermannen (ex 19% btw).
Voor de goedkoopste deal kan je dus het beste even naar Outpost gaan. Als je em daar bestelt kom je met alle kosten (dus P&P en invoerrechten) op ongeveer 425 gulden.
Ook
Voor de goedkoopste deal kan je dus het beste even naar Outpost gaan. Als je em daar bestelt kom je met alle kosten (dus P&P en invoerrechten) op ongeveer 425 gulden.
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Ik heb er eentje over laten komen vanuit amerika, en dat kostte mij 380 gulden incl verzendkosten en invoerrechten. Als je hem in nederland koopt ben je 600 piek kwijt.
Bij outpost.com kan je ze bestellen. Heb je hem binnen een week in huis. Er is al een topic over geweest, even kijken of ik de link nog kan vinden.
Gevonden: [topic=129981]
Bij outpost.com kan je ze bestellen. Heb je hem binnen een week in huis. Er is al een topic over geweest, even kijken of ik de link nog kan vinden.
Gevonden: [topic=129981]
edit:
linkje pasten
linkje pasten
Verwijderd
Hoi, ik heb zelf de SMC Barricade 7008BR
de 8 poorts switch/cable/dsl-router en heb hem besteldt bij A&L in Den-Haag.
Hij kost daar wel 850,- maar dan heb je ook wat.
Hij werkt alleen niet met MXstream ook niet nu er een single login is, en geen NAT.
Heb ook contact gehad met Acal maar die leveren niet aan particulieren.
Hij staat niet op de prijslijst daaro maar ze kunnen hem wel bestellen, als je wilt weten waar ze hem nog meer verkopen kun je wel contact opnemen met Acal, en vragen naar een verkooppunt bij jou in de buurt.
de 8 poorts switch/cable/dsl-router en heb hem besteldt bij A&L in Den-Haag.
Hij kost daar wel 850,- maar dan heb je ook wat.
Hij werkt alleen niet met MXstream ook niet nu er een single login is, en geen NAT.
Heb ook contact gehad met Acal maar die leveren niet aan particulieren.
Hij staat niet op de prijslijst daaro maar ze kunnen hem wel bestellen, als je wilt weten waar ze hem nog meer verkopen kun je wel contact opnemen met Acal, en vragen naar een verkooppunt bij jou in de buurt.
yeps, dat is hem.. die hebben wij..
edit: en indeed, prijs met lekkere marge ligt rond de 600,- piek (in België dan)
Aankoop istie nog duurder dan die 300enwat gulden van uit amerika
Pagina: 1