/dev/null
Verwijderd
TCP staat voor Transmission Control Protocol als ik me nu niet ernstig vergis, maar regelt dus dat de alle pakketjes op de goeie plaats komen en in de goeie volgorde worden geplaatst.. etc... etc...Op zondag 15 april 2001 23:56 schreef I_Stealth_I het volgende:
ben ik benieuwd naar... Ik weet wel wat IP voor staat. Maar uit dat TCP kom ik niet uit.
Ik d8 zelf iets van; Internet Translation Protocal ofzo, maar ben er niet helemaal zeker van.
TCP staat voor Transfer Connection Protocol
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nu moet er alleen nog iemand langs komen met de OSI lagenstructuur om te vertellen dat de ene een niveau hoger is dan de ander.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Internet Protocol bevindt zich in laag 3 van het OSI model en is verantwoordelijk voor het bezorgen van de pakketjes bij de goede host.
Transmission Control Protocol bevindt zich in laag 4 van het OSI model en is verantwoordelijk voor het opdelen van de aangeboden data in pakketjes die het netwerk op kunnen en het controleren of de pakketjes goed zijn aangekomen.
bla bla
Open Systems Interconnection (OSI) is a standard reference model for communication between two end users in a network. It is used in developing products and understanding networks. This figure shows where commonly-used Internet products and services fit within the model.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
In het andere forum begon iemand ook al over UML (staat hier los van, maar das ook typisch iets wat ik op school had eerder dit jaar).