ik kan wel in vanaf de client in zijn dorectory kijken maar ik niet in de zijne
kun je nou wel of niet in zijn dorectory (wat is een dorectory?) kijken?Op zondag 15 april 2001 17:45 schreef quicksilver85 het volgende:
ik kan wel in vanaf de client in zijn dorectory kijken maar ik niet in de zijne
en is het echt teveel moeite om te vertellen wat voor o.s. je gebruikt en wat er nou precies mis gaat? krijg je foutmeldingen ofzo?
Verwijderd
welk os?
indien Nt of 2k ff kijken naar de permissions of met admin inliggen en nog eens proberen
indien Nt of 2k ff kijken naar de permissions of met admin inliggen en nog eens proberen
ik heb alles aangevinkt bij netwerk etc en het is windows me en hij doet gewoon niets als ik bij windows explorer bij netwerk omgeving en dan die directory bv c: bekijk
Inderdaad even naar persmissies kijken.. welke users er dus allemaal in mogen kijken... en anders maar gewoon overgaan naar W2k want WinMe is niks... (persoonlijke mening en dus eigenlijks overbodig)
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
klopt ik heb veel problemen met windows me maar ja ik heb geen zin om kei veel te gaan downloaden voor windoes 2000 om het een bietje werkend te krijgen btw ze kunnen allebei wel op i net en we kunnen gewoon netwerk gamen kan het er aan liggen dat ze in de verkeerde werk groep zitten?
Pagina: 1