De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Een gewone user mag niet lokaal inloggen op een domeincontroller. (Of je moet de user wel de rechten geven om dat te doen).
Interactively, betekent zoiets als in samenwerking met de computer waaraan de user is ingelogd
Interactively, betekent zoiets als in samenwerking met de computer waaraan de user is ingelogd
Thanxs voor je snelle reactie, waar kan ik die rechten dan het beste aanzetten? En welke moet ik dan aan zetten?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dit kun je op verschillende manieren doen.
1. Maak de user lid van een built-in domain ocal group, zoals Print Operators of Backup perators of Server operators..
2. Pas de group policy aan, zodat users lokaal kunnen inloggen. Dit doe je ergens in AD users and computers... ''k weet het niet zo uit mijn hoofd, hoe je dat deed..
1. Maak de user lid van een built-in domain ocal group, zoals Print Operators of Backup perators of Server operators..
2. Pas de group policy aan, zodat users lokaal kunnen inloggen. Dit doe je ergens in AD users and computers... ''k weet het niet zo uit mijn hoofd, hoe je dat deed..
Thanx zal het gaan uit proberen!!!
Weet Iemand toevallig ook een site waar alleemaal Netwerk (-configuratie) info op staat?
BVD
Weet Iemand toevallig ook een site waar alleemaal Netwerk (-configuratie) info op staat?
BVD
Verwijderd
Je kan eens kijken op www.windows2000faq.com Handige site met info. Niet zo zeer alleen netwerk info, maar meer gericht op win2k totaal.
Kijk maar eens hier: windows.microsoft.com/windows2000/en/server/help/
Heel uitgebreide handleiding door MS zelf.
Heel uitgebreide handleiding door MS zelf.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Users in een Organizational Unit kieperen, op die O.U. een policy zetten en daarin gaan lopen zoeken naar de betreffende setting. ''Log on locally'' is volgens mij al genoeg, maar dat weet ik niet zeker...
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Pagina: 1