Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
Na update ZA van 1.0.6 naar 1.0.22 krijg ik na inbelleen een blauw scherm: PPPMAC. Hier de volledige foutmelding van Windows:
"An exception 0E has occurred in 0028:00000004 in VxD --. This was called from 0028:C184EEDF in VxD PPPMAC(04) + 0001A1CF. It may be posible to continue normally"
Er wordt wel een netwerkverbinding met de provider gemaakt, maar die blijft dood. De oplossingis ZA uit de StartUp te ha+en, te rebooten. Inbellen en dan pas ZA opstarten.
De vraag is natuurlijk: hoe krijg ik het probleem opgelost zodat ZA weer in de startup kan?
"An exception 0E has occurred in 0028:00000004 in VxD --. This was called from 0028:C184EEDF in VxD PPPMAC(04) + 0001A1CF. It may be posible to continue normally"
Er wordt wel een netwerkverbinding met de provider gemaakt, maar die blijft dood. De oplossingis ZA uit de StartUp te ha+en, te rebooten. Inbellen en dan pas ZA opstarten.
De vraag is natuurlijk: hoe krijg ik het probleem opgelost zodat ZA weer in de startup kan?
eerst deinstalleren. Dan de volledige nieuwe versie downloaden (dus inclusief update) en die installeren. Het kan zijn dat bepaalde bestandjes niet goed zijn overschreven...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
ehm, terug naar de oude versie?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hey ja zoiets kreeg ik ook steeds toen ben ik gewoon over gestapt naar McAfee
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA