Toon posts:

[BC3] welke protocolen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke hier is een vraagje ik game veel en af en toe een beetje file sharen welke protocolen moeti k installeren en noem eens wat instellingen die ik aan moet zetten mischien ken je nog een mooi progje waardoor het sneller of makkelijker gaat...als je iets weet posten maar het is een netwerk tussen 2 pc''s met eentje met chello die gedeeld is
ps: ik internet op beide(icq,msn en school)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuH? Wâhbedoelie?

Euh ja. Het enige wat je in principe nodig hebt voor internet en gamen is TCP/IP en IPX. Da''s alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
voor filesharing mag je netbui gebruiken
ondersteund tot max 200 computers rest gewoon op tcp/ip

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah oke maar ik weet niet wat ik heb want als ik een tijdje speel dan krijgt mijn client pc schokken maaar das in het begin niet het zijn 2 realtek kaartjes.....btw er stond een instelling voor brontype en daar kan je kiezen uit uit, 16, 32, 64 hij staat op uit maar achter 16 staat recommended dit is op beide pc''s moet ik die dan op 16 zetten of hoger of gewoon hetzelfde laten ik had ook iets gelezen over frametype of zo maar ja ik weet niets van die instellingen mischien iemand hulp? pc''s zijn snel genoeg netwerk ook 10/100mbit....100mbiot hub heb algeprobeerd tussen full en half het netwerk ging alleen maar eerder schokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik uit een game ga en er weer in doet hij normaal maar langzaam begint hij weer te fokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

men neme het Programme SyGate men installeert het op beide pc''s men stelt er een als server in de andere als client en men kan gamen internetten file sharen: wat je maarwil!! :)
Pagina: 1