Hallo iedereen, ik zit hier met een beetje een probleempje. Ik heb Sonera kabel-abonnement, maar dat is zoooooo langzaam. Nu keek ik bij dat schermpie van UD en daar staat dat men Externe toegangsadaptor maar 1 is!!! Wat kan ik hier aan doen. Sorry als dit het verkeerde forum ofzo is maar ik ken het proberen.
vage omschrijving probleem 
topic move aangevraagd naar Netwerk en Telefonie.
topic move aangevraagd naar Netwerk en Telefonie.
? weet jij wat.
ik neem aan dat ie het over de het aantal punten heeft wat de DU client toekent aan je internetverbinding.
Mijne staat nu op 3, terwijl ik hier toch een redelijk goede verbinding heb..
Als het goed is tellen de punten die je krijgt voor je harddiskspace en je internetverbinding niet mee met dit project, dus het is niet iets om je zorgen over te maken
Mijne staat nu op 3, terwijl ik hier toch een redelijk goede verbinding heb..
Als het goed is tellen de punten die je krijgt voor je harddiskspace en je internetverbinding niet mee met dit project, dus het is niet iets om je zorgen over te maken
[url="/listtopics.php/5"]Dutch Power Cows[/url]
>> [url="/listtopics.php/19"]Network Troubleshooting[/url]
Tsja, sorry voor het verkeerde forumpje, maar het downloaden (sonera 54,95 per maand) gaat wel eeeeeerg langzaam. Het snelste wat ik haal is 5kb per seconden en als ik met icq iets ''overdraag'' dan gaat het 1a2 kb per seconde. Lijkt me niet echt normaal toch?
PCB''s rotten niet.(dacht ik)
------
5Kb/ s is zeker niet normaal, een 56K modem haalt sneller, Probeer eens de speedtweaks van www.speedguide.com , anders ligt het gewoon aan je verbinding.
------
5Kb/ s is zeker niet normaal, een 56K modem haalt sneller, Probeer eens de speedtweaks van www.speedguide.com , anders ligt het gewoon aan je verbinding.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
OK tnxz voor de site (het moet .net en niet .com zijn) maar hij is er misschien 3%:'( sneller van geworden maar meer niet. Misschien andere alternatieven????
Chello?Op maandag 16 april 2001 10:30 schreef Lomu het volgende:
[..]
Misschien andere alternatieven????
150/160 k/s downstream hier no problem..
Bij lage doorvoersnelheden, bekijk eens de tips op de volgende sites (geven registry-hack''s):
http://www.winguides.com/registry
idem regedit.com
http://www.winguides.com/registry
idem regedit.com
Pagina: 1