[BC3] AHome op SuSe Linux 6.3 of Redhat 6.0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi, ik heb 2 pakketjes liggen. RH 6.0 En SUSE 6.3 en wil daarop met @Home gaan draaien, is dit uberhaupt mogelijk en wat zou ik vooraf moeten doen en hoe moet ik deze dan draaiend krijgen. Ik begin met Linux ben dus nog geen crack, ga de komende maanden wel een college volgen... dus de kennis komt hopelijk vanzelf een keertje :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigeminus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2024

Trigeminus

Whasbai!

Het is mogelijk ik gebruik het zelf sinds kort (suse 6.4) ook. ben er erg tevreden over en loopt bijna nooit vast. je moet gewoon eerst de netwerkkaart aan de praat krijgen en dan kun je gewoon de instellingen (ip,gateway,dns etc.) overnemen en instellen. i-net delen kun je met ipchains doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
De installatie dus gewoon uitvoeren, dat is geen probleem, maar hoe kan ik dan het beste mijn netwerk configureren? Ik heb 2 nic''s 1 voor @Home en 1 voor LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 19:28 schreef hezik het volgende:
members.home.nl/linux

of

www.troublesathome.nl
Bedankt, maar kan ik die file (source dhcp-2.0.tar.gz) dan op een Winhoos flop plaatsen en dan vanuit Linux openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
yep.. :)

(mount /mnt/floppy /dev/fd0)

Pagina: 1