De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Laat me raden:
ALs je start/log off kiest doet hij het daarna wel... Of niet?
(had het niet goed gelezen, had je al geprobeerd)
Dan heb ik wel een .reg filetje op dit verhelpen. Mail me maar...
(Ik heb dus de oplossing voor je probleem!)
ALs je start/log off kiest doet hij het daarna wel... Of niet?
(had het niet goed gelezen, had je al geprobeerd)
Dan heb ik wel een .reg filetje op dit verhelpen. Mail me maar...
(Ik heb dus de oplossing voor je probleem!)
Beste Tefflar ik snap je eigenlijk niet helemaal. Ik ben maar newbie op het gebied van netwerken ed
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
in het kort-> hij heeft het antwoord op jou vraagOp zaterdag 14 april 2001 00:01 schreef jbcyber het volgende:
Beste Tefflar ik snap je eigenlijk niet helemaal. Ik ben maar newbie op het gebied van netwerken ed
Wat voor aanmelding heb je nu aanstaan ??
Ikzelf gok dat je hem hebt staan op "windows-aanmelding", dit kun je controleren op het eerste tabblad van "netwerk" in het configuratiescherm.
Zorg ervoor dat je dit op "Client voor Microsoft-netwerken" zet.
Als het goed moet je bij het opstarten van windows je naam en wachtwoord invoeren.
suc7
Ikzelf gok dat je hem hebt staan op "windows-aanmelding", dit kun je controleren op het eerste tabblad van "netwerk" in het configuratiescherm.
Zorg ervoor dat je dit op "Client voor Microsoft-netwerken" zet.
Als het goed moet je bij het opstarten van windows je naam en wachtwoord invoeren.
suc7
-
Beste Foxzman. Dit had ik al geprobeerd. Maarhet probleem waar ik de hele avond al mee bezig ben is in 10 minuutjes opgelost door hier een posting te zetten. Is toch nog ergens goed voor
.
Maar tefflar vooral bedankt voor het snelle reagern
Maar tefflar vooral bedankt voor het snelle reagern
Pagina: 1