Whatever.
Verwijderd
Ik wil graag een wireless lan met een vriend van me die 50meter verder op woont zitten geen huizen tussen, wat is daarvor het goedkoopst en wat heb ik precies nodig ??
Ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben.
Tnx
Ronald

Geen idee wat de bandbreedte is, maar staat in de pricewatch voor f649,-reikwijdte binnenshuis maximaal 75 meter; in open ruimte tot ca. 175 meter
Niet goedkoop dus, kan je idd beter een UTPtje leggen...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Wil je meer dan dat moet je over op een ''echt'' WLAN. Die bieden een theoretisch maximum bandbreedte van 11Mbps. Voor meer info daarover zie de bovengenoemde review; als je dat wil hebben kan je waarschijnlijk beter in de VS kopen. Ik heb het ooit eens uitgezocht voor www.outpost.com en daar kon je voor $169 à $149 per stuk Wireless Netwerk kaarten kopen. Verzendkosten waren $16 en je moest betalen met een credit card. In jouw geval heb je aan twee van deze kaarten genoeg: één voor die vriend van je en één voor jou
Foutje in de link
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Barrymel noemde de WaveLan set, niet unstable
Bij die kits volgens 802.11b standaard haal je zoals gezegd ook niet de volle 11Mbps, kijk op de eerdergenoemde review voor de te verwachten snelheden (nee, ik heb niks te maken met hardwareinfo.net - tis gewoon de enige review die ik ken hierover en het is een vrij goede
[/Edit]
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Ik heb dus alleen maar 2 van die kaartjes nodig en that''s it KEWL
als jullie nog meer info hebben hoor ik het graag ........:)
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
ja dat zou ik ook het liefst willen maar er zit een parkeerterrein tussenOp zaterdag 14 april 2001 12:30 schreef Paitor het volgende:
nou, als er maar 50 meter tussen zit, en geen huizen, dan zou ik dus echt voor het draadje gaan. Is VEEL goedkoper, en VEEL sneller.
Heb het wel eens zien doen over een straat heen, hebben ze gewoon een paar tegeltjes gelicht
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
LOL alleen als ik dat doe ik denk niet dat de buurt dat leuk vindOp zaterdag 14 april 2001 12:44 schreef Paitor het volgende:
dat zuigt...
Heb het wel eens zien doen over een straat heen, hebben ze gewoon een paar tegeltjes gelicht
http://www.practicallynetworked.com/
Heb dit zelf bij vrienden meerdere malen gedaan en werkt perfect.
Of ''t legaal is betwijfel ik.
Als het rijtjeshuizen betreft kun je ook gewoon even aan de buren vragen of ze een utp kabel door de kruipruimte erg vinden, misschien willen ze wel meedoen..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en pcmcia alleen voor de laptop 400 piek geloof ik
BarryMel
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
De snelheid is niet al te hoog. Maximaal 45KB/s ipv 1Mbit / 128KB. Voor internetten is het voldoende. MP3''tjes vanaf het netwerk draaien is geen probleem en een file van een paar honderd K overpompen is ook prima te doen.