💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Dit lijkt me niet erg gezond...trek ik me cpu eruit
(de kabel tussen cpu en T1 dan)
de kabel tussen je PC en i''net mischien, maar je cpu ?? Hoe kom je daar in godsnaam bij???
duitsers zeggen ook "Rechner"... je snapt wel wat ik bedoel, kay?
Tjek je modivox.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
het probleem was er eerst nooit. ik heb nu de isdn-kaart naar m''n eigen computer verhuisd en de kabel naar m''n kamer getrokken. de kabel is nu wel wat langer, en de gast van kpn zei dat het met aarding van m''n computer te maken had
als een van beide kabels te lang is (>10m) kunnen er problemen ontstaan (tenminste bij gebruik van Crappy kabels).
Ik had dit ook bij het aansluiten van het hele ISDN handeltje bij m''n ouders. Uiteindelijk gewoon CAT 5 de muren ingetrokken 20m naar de compu en 5 meter naar de Qvox en het werkt als een speer, je kan ook als je niet moeilijk wil doen de langste kabel terminaten voordat je em aan je compu hangt (met zo''n mooi split-blokje van de KPN)
Suc6
Ik had dit ook bij het aansluiten van het hele ISDN handeltje bij m''n ouders. Uiteindelijk gewoon CAT 5 de muren ingetrokken 20m naar de compu en 5 meter naar de Qvox en het werkt als een speer, je kan ook als je niet moeilijk wil doen de langste kabel terminaten voordat je em aan je compu hangt (met zo''n mooi split-blokje van de KPN)
Suc6
En toen was m'n signature weg :(
Pagina: 1