Toon posts:

[BC3] Storings vrije combinatie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eej,

Heb in m''n nieuwe huis maar 1 mogelijkheid om netwerk en tv kabel naar boven te krijgen en dat is via een reeds aangebrachte PVC buis(diameter = +/-1,2 cm).
Maar nu hoorde ik dat het niet zo''n geslaagde combinatie is om coax en utp naast elkaar door dat buisje te trekken i.v.m storing, ik moest een sftp kabel hebben werd gezegd.

is dit waar of kan dit niet zoveel kwaad.
als iemand andere suggesties heeft ze zijn van harte welkom.

PS: netwerk is 10 mbit. dit moet ongeveer gehandhaafd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij geld dit alleen als je de 100 meter wilt halen met utp en ik neem aan dat het huis niet zo groot is:P zou kunnen natuurlijk.
En de coax tv/radio-kabel is al storingsvrij door die draadjes om het koperdraad heen zijn gedraaid en televisie kan ook niet tegen storing dus......
Volgens mij geld dit voor stopcontacten enzo.

Jorn

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ik zou er voor kiezen om voor je netwerk dan STP i.p.v. UTP te kiezen (en dan ook echte STP, met een mantel van gevlochten draad, niet FTP met een folie-mantel). Het is wat duurder, maar je hebt dan een extra afscherming die je wat geruster doet slapen.
Plus, die extra afscherming geeft je kabel meer sterkte en voorkomt braadbreuk bij het trekken.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large