[BC3] NAT32 Na kwartiertje op client geen internet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Topicstarter
ik heb in mijn computer die aangesloten zit op de kabelmodem 2 netwerkkaarten.
1. voor de kabelmodum
x.x.x.x dus een IP adres
2. voor interne netwerk van
192.168.10.1 tot
192.168.10.12

nou heb ik NAT32 geconfigureerd, werkt perfect, en na ongeveer een kwartiertje kan ik op de clienten geen verbinding met hnet iNET meer krijgen:? bij admin heb ik geen tijdlimiet ingesteld, en alle pc''s staan op enable

weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen
???

/typo

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
even aanvullen, de "server" is WIN2K SP1 De client waar ik het nu aan het uitproberen is is ook WIN2K SP1 en 1 client is NT4 SP6a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
niemand dit probleem ooit tegen gekomen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 14:34
probeer anders winroute pro. werkt hier perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor het standaard antwoord is al gevallen : gewoon winroute installeren.....

Da''s toch geen antwoord op de vraag?

De oorzaak is hoogst waarschijnlijk dat je ''m niet geregistreerd hebt. Dan houdt ''ie op na een tijdje. Dat was bij tenminste de oorzaak.

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb de ervaring dat als je twee dezelfde pci NIC''s gebruikt dat de boel na een tijdje idd niet meer werkt. ik maak tegenwoordig gebruik van 2 verschillende kaartjes, 1 tje isa en 1tje pci (ISA Ne2000 compatible 10mbit nic en PCI Realtek 8029)
draait perfect (samen met windows 95 en sygate home 3.1 op een AMD K5-100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
ik gebruik een ACERLAN 320 en een ACERLAN 325, ik zou kunnen proberen er een ander kaartje in te flikkeren :) weet iemand trouwens hoe duur het bregistreren is, ik jheb namelijk wel gekeken, maar dan moet je je eerst registreren op zo''n creditcard betaalsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
je kan ook sygate 3.1 gebruiken en ff bij astalavista.box.sk ff een serialtje zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op vrijdag 13 april 2001 13:31 schreef smvs het volgende:
je kan ook sygate 3.1 gebruiken en ff bij astalavista.box.sk ff een serialtje zoeken.
boefje :)

Je kan ook gewoon met Win2k ICS werken, gratis en het schijnt best goed te zijn! En je hoeft het ook niet eens te installen (zit standaard in windhoos)

Of zitten er extra''s bij dat NAT32? da wee''k nie :( En anders mail je me maar, ik heb nog wel een goedkoop adresje voor winroute ;) 8-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
maar dat is juist het handige van NAT32 je hoeft helemaal NIKS op de clienten te installeren, en op de PC met internet moet je NAT32 als protocol installeren, en daarna kun je het programmatje gewoon als service draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb hetzelfde probleem gehad met Nat32+, bij mij kwam het doordat ik niet geregistreerd was. Bij mij knalde hij er na +/- een uurtje uit :(
Ik ga nu Winroute installeren, weet iemand trouwens een serial voor Winroute Lite ver. 4.1??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan serials wordt hier niet gedaan mensen.... Read the FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
lees ik net op de site van nat32:

NAT32 is shareware and any number of machines on one network and its subnets may use it to access the Internet. There are no data volume restrictions. When unregistered, NAT32 has a number of useful features disabled, and stops forwarding packets after 60 minutes.

http://www.nat32.com/features.html#registration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 01:20 schreef ISA? het volgende:
lees ik net op de site van nat32:

NAT32 is shareware and any number of machines on one network and its subnets may use it to access the Internet. There are no data volume restrictions. When unregistered, NAT32 has a number of useful features disabled, and stops forwarding packets after 60 minutes.

http://www.nat32.com/features.html#registration
dat had ik dus niet gevonden, maaru ik heb het geld nu overgemaakt naar die lui (nadat ik in een E-Mail had gevraagd of het na het registreren weer goed zou zijn) en nu hopen dat is snel mijn serial binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 00:58 schreef RopStop het volgende:
aan serials wordt hier niet gedaan mensen.... Read the FAQ
mensen?? ik zie er hier maar één die het over het niet legaal verkrijgen van een serial heeft.

/edit <> veranderd in [] :)

Pagina: 1