Toon posts:

[BC3] Windhoos plat of config. prob?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik nu twee weekjes ergens anders woon en toch graag de beschikking wil hebben over mijn bestanden en om vanaf hier downloads te starten op mijn eigen pc, heb ik VNC geïnstalld.

Even van mijn huis naar hier gebeld of het allemaal werkte, en dat was geen probleem. Gisteren nogeens bij een studiegenoot geprobeerd: "Kan server niet vinden.". Twee uur later ging ik het nogmaals proberen op de universiteit: ging perfect.

Kom ik dus vannacht hier aan: werkt het niet! :( Als ik mijn pc''tje ping krijg ik vier maal een time-out, maar met tracert krijg ik m''n pc wel gevonden (na 2 of 3 keer proberen, maar toch...).

Iemand een idee''tje wat er mis is?? VNC gewoon niet goed geconfigd (lijkt me sterk, want hij deed het hier gewoon) of is het meer waarschijnlijker dat m''n WindBlowsbak zich op heeft gehangen?? Ik zie namelijk in de UD-stats geen enkele output van mijn pc komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEHACKED!
ALL YOUR VNC-PC''S BELONG TO US!

(even iemand op stang jagen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 14:19 schreef Deleon het volgende:
GEHACKED!
ALL YOUR VNC-PC''S BELONG TO US!

(even iemand op stang jagen) ;)
Wie wou je hier mee op stang jagen dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

(disclaimer: voorzichtig schopje onder het hol van deze topic om hem iets meer opwaarts te doen bewegen teneinde het één en ander wat meer onder aandacht der tweakende medemens te brengen.)