De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik gok dat die instellingen in de registry staan (weet het echter niet zeker)
Om dit uit te vinden, kun je het volgende doen:
-\windows\regedit.exe opstarten (met netbeui aan).
- op my computer staan en naar registry - export registry file.
- filename invullen (laat export range wel op "all" staan).
- stappen herhalen zonder netbeui, andere file natuurlijk.
- een visual compare proggie ergens downloaden en kijken of er een verschil is in de registry, zorg dat je tussen de stappen door geen andere dingen doet met windhoos want dan worden er dingen veranderd in de registry en dan weet je ook niet welk verschil het protocol weghaalt / neerzet.
Als je iets gevonden hebt, moet je natuurlijk wel even uittesten.
Als je (of ik zelf) toegang hebt tot een novell server met zen works je nal objecten kunt maken, kun je alle veranderingen op een windhoos pc achterhalen en zo ook dit.
Om dit uit te vinden, kun je het volgende doen:
-\windows\regedit.exe opstarten (met netbeui aan).
- op my computer staan en naar registry - export registry file.
- filename invullen (laat export range wel op "all" staan).
- stappen herhalen zonder netbeui, andere file natuurlijk.
- een visual compare proggie ergens downloaden en kijken of er een verschil is in de registry, zorg dat je tussen de stappen door geen andere dingen doet met windhoos want dan worden er dingen veranderd in de registry en dan weet je ook niet welk verschil het protocol weghaalt / neerzet.
Als je iets gevonden hebt, moet je natuurlijk wel even uittesten.
Als je (of ik zelf) toegang hebt tot een novell server met zen works je nal objecten kunt maken, kun je alle veranderingen op een windhoos pc achterhalen en zo ook dit.
Verwijderd
Als je''t in de registry verandert, verander je alleen dat wat''t op doet starten, niet de reeds gestarte zut. Dan zou-ie dus nog moeten rebooten..