[BC3] Een zooitje vragen :) [mxstream]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
hoi,
nou heb i vanmiddag mijn mxstream doe-het-zelf pakket binnen gehad :)
Maar eenmaal bezig kom ik toch bij een probleem, bij de telefoondoos die het huis bij ons binnen komt heeft maar 3 draden :?
dat horen er toch 4 te zijn?
maar goed ik ga verder en kom bij het volgende probleem, na alles volgens het [mxstream] boekje geinstalleert te hebben wil ik wel eens proberen om contact te maken, kijk ik op mijn modem en dan branden 2 groene lampies en de derde knippert.
Kijk ik mijn boekej betekent dit niets meer goeds :)
Maar zodra ik zeg verbinding wil maken en druk op connect dan krijg ik al direct de foutmelding dat de pc de modem niet kan vinden. :?
naja dan dat ceedeetje van Planet Internet er maar in rossen staat er iets zoals netspeed ik dus installeren, helpt dus niks.
Weet iemand hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt.
Homedisc

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
GGRGGRG had ik die utp kabel die bij het pakket zat niet gezien en had ik blijkbaar perongeluk een crossover kabel gebruikt :D

maar nu is het volgende probleem weer:
als je van links naar rechts telt op de modem, dan zijn de eerste drie de hele tijd aan het flikkeren en af en toe branden ze weer :? wat is dit want ik krijg ook geen verbinding met internet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 20:48
de 2 meest rechtse lampjes horen altijd te branden de middelste licht soms op dat is allemaal ok daar zit je probleem dus niet.

heb je wel de vpn adapter erin gezet en je ip nummer en subnetmask van je modem ??

ook staat er op''de cd die erbij zit een prg om het modem te configgen werkte bij mij in iedergeval.

bij de telefoon lijn worden allen de 2 middelste draden gebruikt veer te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
oftewel je hebt echt alle 4 de draden nodig om te kunnen internetten? want dan moet even een nieuw snoertje doorlussen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRHGHHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGG gvd klote kpn, ik bel al de hele ochtend met dat infolijntje maar nee, constant krijg je te horen: "een ogenblik geduld astublieft"
:( :(
verdomme hang nu al ruim weer een uur aan de lijn.
Mag wel weer m''n telefoon opladen :(

jemig zeg.

Ik heb al de win me patch gebruikt maar nog steeds geen mxstream inorde :(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Van de adsl modem naar de netwerkkaart moet toch een cross cable zijn?

En wordt die wel meegeleverd of alleen een gewone utp kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeef me als ik ernaast zit, maar volgens mij moet het allemaal kunnen op 2 adertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je voor planet gekozen hebt,de helpdesk van xs4all heeft mij prima geholpen met de aanloopproblemen.
Enniewee er is ook een proggie op je cd om de modem te resetten probeer die eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 12:16 schreef mig_01 het volgende:
Jammer dat je voor planet gekozen hebt,de helpdesk van xs4all heeft mij prima geholpen met de aanloopproblemen.
Enniewee er is ook een proggie op je cd om de modem te resetten probeer die eens.
hoezo jammer ik heb gebeld naar kpn mxstream helpdesk zelf, moest "maar" iets van 1,5 uur wachten voor dat ik eens uit de wacht werd gezet :P
maare hij doet het nu goed en optimaal, lekkuhr alleen nu langere UTP kabel kopen ipv dat langere telefoonsnoer.

nou in iedergeval bedankt voor de posts :)

:+

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 04:15

admiral866

The King Personality Disorder

mja, maar wat was nu de oplossing(en) dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Bij eigenschappen van mijn verbinding moest ik naar tabblad beveiliging en daar die drie dingen uitvinken en klaar :)

39

Pagina: 1