[BC3] Wie weet hoe je kabel van @home sneller kunt make

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
n???

Mijn computer kan zich dus echt niet meten met die supercomputers van jullie
Maar ik wil gewoon weten hoe je kabel sneller maakt?

Mijn Computer : P3 500mhz 64mbram 6,0 gb harddisk

Arm he?

LATERZZ

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:32
dat gaat dus niet. helaas.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste: gebruik de search |:(
Ten tweede: JIJ KAN HET NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kabel kan je niet zomaar opvoeren ... en let maar neit op putlucht die heeft geen sex gehad schijnbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Het gaat wel, maar dan hebben we het echt over zeeer klein performance winst, dus niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de pik zuigen van Directeur van Essent@home mijn upload van 16k > 160k
mijn download nu constant > 1mb

:o:o:o:o:o:o:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexAuto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 16:12

AlexAuto

Parttime Tweaker

In principe kan je zelf de kabel niet sneller maken. Daar zorgt @Home zelf voor.. :(

Maar je kunt wel proberen om een reg-bestandje in te voeren in het windows-registry. Heb ik wel eens eerder gedaan en het werkte ook :) (Iets met TCP/IP-instellingen). Maar ligt natuurlijk eraan wat je zoal doet met Internet...

Wat misschien ook mogelijk is: ga in een andere plaats wonen waar @Home wel sneller is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ga naast een provider wonen en tap af van de backbone. Heb je best wel snel internet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Computerz van) je buren die ook @home hebben mollen. Werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 19:08
Bellen met de helpdesk;)

Probeer eens je proxy server goed in te stellen.
Staat je subnet maskert OK

Hellupdeskert:P

P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:14
Download accelerator pro installeren,
scheelt ook erg bij downloaden.

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Waar je misschien meer aan hebt:
Ik heb een casema (inmiddels wanadoo) abonnement) waar ik verder ook niet altijd over te spreken ben. Maar: casema had een hulppagina. Daarop stonden dingen die schijnbaar niet via hun softwarepakket in orde waren gemaakt, verbeteringen mbt snelheid van het kabelmodem.
Als ik het goed onthouden heb:
1. in wins.configuratie, ''uitschakelen wins resoluton''. Opnieuw opstarten.
2. Casema kabelmodem staat standaard op 28800pbs. Onder configuratie->modem->eigenschappen, snelheid naar 115200 zetten.
3. compoort snelheid in apparaatbeheer nalopen op databits 8, pariteit ''geen'', stopbits ''1'' en datablabla Xon/Xoff.
4.IP-pakketgrootte. Configuratiescherm->netwerk->externe toegangsadapter->geavanceerd->IP pakketgrootte van automatisch naar GROOT of MAXIMAAL.
5.Log-on/aanmelden. Externe toegang->servertypen->geavanceerd, alles ''uit'' behalve logbestand voor deze verbinding maken.
6. Ontvangstbuffer. Externe toegangsadapter->verbindingen->config->tabblad verbinding->poortinstellingen-> van standaard naar maximaal.

En zo was er nog wat. Maar dat weet ik niet meer. Ik hoop dat dit iets helpt. Vergeet niet dat ik misschien wel een heel ander modem heb (DEMOS) en dat Casema/Wanadoo ook geen pretje is. Maar ik kan tenminste onbezorgd mijn lampjes laten knipperen. Al gaat het soms irritant lang (wachtrijen/de buurman download IE5.5 of zo).

Succes...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:13

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 11 april 2001 23:34 schreef JasperL het volgende:
Waar je misschien meer aan hebt:
Ik heb een casema (inmiddels wanadoo) abonnement) waar ik verder ook niet altijd over te spreken ben. Succes...
Euhmz, beste jongen, Casema maakt (deels) gebruik van het DEMOS-systeem. Dat zijn die brakke modems die je aansluit op je compoort. @Home maakt (GoTzijdank) gebruik van Com21 (en misschien anderen) waar bovenstaande tips niet echt op van toepassing zijn.Je kan hoogstens wat spelenmet je MTU, maar daarover is in de search van alles te vinden.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
"...Vergeet niet dat ik misschien wel een heel ander modem heb (DEMOS) en dat Casema/Wanadoo ook geen pretje is. "

Wat dus meer waarheid blijkt te bevatten dan ik al dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Thanx dus niks werkt, jammer.
Ik gebruik de computer om online spellen te spelen over tcp/ip vaak!!

Byezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 16:24

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

[*lol* mode]
mwoa, misschien een beetje compressiepoeier...? :)
[/*lol* mode]

Zoek wat je niet eerder vond

Pagina: 1