Toon posts:

[BC3] is er een programma dat ...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn dialup verbinding met casema net zo mooi deelt als freesco ONDER windows?

dus dat ik ECHT niks hoef in te stellen, oke mischien iets heel kleins.. dus nie zoals met winroute, die ik nu heb, dat ik mijn mail niet meer kan ophalen en dat ik niet meer kan ftp''en |:( want ik snap weinig van dat programma ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je moet gewoon freesco blijven gebruiken want dat is het beste.
Maar als je onder winblows :r wil werken kan je sygate downen, dat werkt evengoed als freesco nouja evengoed kan niet wat je draait dan natuurlijk winblows :r ipv linux

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Onder windows is winroute echt de topper.

Ik zou zeggen: Lees de handleiding die te downloaden is op www.winroute.com. Moeilijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ftp is en blijft een geval apart, daar zal je moeite mee blijven houden als''t op een andere poort dan 21 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmm, ik heb ook Sygate gehad, nou was ik daar over het algemeen vrij tevreden over.

Het deelt netjes de verbinding, je hoeft weinig in te stellen, maar..... :o daar komt het....

Dat ding broadcast als een gek! toen ik tcpdump deed op me linuxbakkie, kwam er 3 udp poorten naar voren die als een gek aan het broadcasten waren. :?

Ik heb er niet veel meer na gekeken, maar ik vermoedde dat het (gewoon? |:( )routingsprotocollen waren.

Al met al vond ik het redelijk slordig. Het is mooi dat je niks hoeft in te stellen, maar dat wil ik toch uithebben.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 13:54 schreef suske1 het volgende:
je moet gewoon freesco blijven gebruiken want dat is het beste.
ja dat doe ik natuurlijk ook het liefste alleen sinds die migratie naar wanadoo werkt het niet mer :'(
Ik heb daarover ook al 3 topics geplaats maar allemaal 0 replies :(
Pagina: 1